Kollektsioonis on klassikalised By Malene Birgeri lõiked saanud uue hingamise värskete kangaste, tekstuuride ja viimistletud siluettide kaudu. Domineerivad soojad, mahedad ja sügavad toonid, mis loovad ka vastava meeleolu. Märgata on liikumist selgemalt vormitud ja enesekindlamate lõigete suunas — avarad kihid asenduvad rõhutatud talje ja naiselikult mänguliste vormidega.
Ja kuigi pilk By Malene Birgeri komplektidele võib jätta mulje, et kõik jätkub brändis tavapäraselt, pole see siiski päris nii. Brändi sõnul tuleks kõnealust kollektsiooni käsitleda kui “üleminekuhooaega”. Põhjuseks on asjaolu, et äsja ametisse nimetatud loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt – kes on ühtlasi ka brändi omanik – on alles sisseelamisetapis. Olgu lisatud, et enne ametlikku üleminekut töötas Martinsen-Kønigsfeldt ligikaudu aasta koos eelmise loovjuhi Maja Dixdotteriga, kes kujundas brändi tugeva, ent minimalistliku boheemlasliku esteetika.
Vaata moemärgi uus kollektsioon üle galeriis!
By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon jõuab müügile alates 2025. aasta novembrist.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.