Foto: Jack Davison

Bottega Veneta tähistab Intrecciato 50. juubelit

Mõned asjad ei kaota ajas oma ilu ega tähendust — need hoopis süvenevad. Bottega Veneta ikooniline punumistehnika Intrecciato, mis sündis 1970ndatel praktilise lahendusena, on pool sajandit hiljem tõusnud moeajaloos kõrgemaks sümboliks – meisterlikkuse, aja ja tähenduse keelde.

Selleks, et tähistada Intrecciato 50. juubelit, on Bottega Veneta loonud erakordselt liigutava kampaania “Craft is our Language”. Fotograaf Jack Davison on jäädvustanud kampaania portreedena, kus tuntud Bottega sõbrad ja loovpartnerid väljendavad käte kaudu liikumisi, mis meenutavad naha põimimist — justkui vaikne, universaalne keel, mida mõistavad kõik.

Kampaanias osalevad teiste seas Tyler, The Creator, Zadie Smith, Vicky Krieps, Julianne Moore, Lauren Hutton, Shu Qi, Edward Buchanan (kes on brändi endine loovjuht), ning paljud teised, kelle loominguline ja eluline kompass on Bottega Venetaga samal sagedusel. Kogu kampaania on austusavaldus pärandile, mis ei toetu lärmakale logole, vaid vaiksele kvaliteedile, mida tunnetab seda puudutades.

Veelgi enam — kampaania ei piirdu vaid kaadrite ja kaunite nimedega. Septembris ilmub Bottega Venetal ka raamat “Craft is our Language”, mis koondab 50 käeliigutust, igaüks neist sümboliseerimas käsitöö väärtusi, mis on Bottega Veneta südames olnud alates alguspäevist.

Tutvu kampaaniaga allolevas videos ja galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Gucci

Demna Gucci

Tänavune sügis on moenädalate mõistes üks ainulaadsemaid. Pärast aasta esimeses pooles toimunud “muusikaliste toolide mängu” on ees ootamas mitmete nimekate moemajade uute loovjuhtide debüüdid. Üks disainer, kes küll oma esimest kollektsiooni lavale veel ei too, otsustas siiski anda aimu sellest, mis ees ootab. Jah, me räägime Guccist ja brändi uuest loovjuhist Demnast.

Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.

Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.

Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

 Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Carlos Roos

Daniel Levi uus singel meenutab suve kõige soojemaid hetki

Daniel Levi avaldas uue loo “Following the Coast”, helilise postkaardi Austraaliast, kus ühel kuumal päeval Perthi stuudios see äsjailmunud pala sündis ühes Bri Clarki ja produtsent Calvin Bennettiga.

Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”

Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.

Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid