Foto: Jack Davison

Bottega Veneta tähistab Intrecciato 50. juubelit

Mõned asjad ei kaota ajas oma ilu ega tähendust — need hoopis süvenevad. Bottega Veneta ikooniline punumistehnika Intrecciato, mis sündis 1970ndatel praktilise lahendusena, on pool sajandit hiljem tõusnud moeajaloos kõrgemaks sümboliks – meisterlikkuse, aja ja tähenduse keelde.

Selleks, et tähistada Intrecciato 50. juubelit, on Bottega Veneta loonud erakordselt liigutava kampaania “Craft is our Language”. Fotograaf Jack Davison on jäädvustanud kampaania portreedena, kus tuntud Bottega sõbrad ja loovpartnerid väljendavad käte kaudu liikumisi, mis meenutavad naha põimimist — justkui vaikne, universaalne keel, mida mõistavad kõik.

Kampaanias osalevad teiste seas Tyler, The Creator, Zadie Smith, Vicky Krieps, Julianne Moore, Lauren Hutton, Shu Qi, Edward Buchanan (kes on brändi endine loovjuht), ning paljud teised, kelle loominguline ja eluline kompass on Bottega Venetaga samal sagedusel. Kogu kampaania on austusavaldus pärandile, mis ei toetu lärmakale logole, vaid vaiksele kvaliteedile, mida tunnetab seda puudutades.

Veelgi enam — kampaania ei piirdu vaid kaadrite ja kaunite nimedega. Septembris ilmub Bottega Venetal ka raamat “Craft is our Language”, mis koondab 50 käeliigutust, igaüks neist sümboliseerimas käsitöö väärtusi, mis on Bottega Veneta südames olnud alates alguspäevist.

Tutvu kampaaniaga allolevas videos ja galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon.

Soeren Le Schmidt lahkub ootamatult By Malene Birgerist

Tänavu aasta alguses Kopenhaageni moebrändi By Malene Birger uueks peadisaineriks nimetatud Taani moelooja Soeren Le Schmidt on otsustanud ametist lahkuda.

Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“

Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid