Foto: Borbonese

Borbo-mis? Jätke meelde – Borbonese!

Nagu elus ikka, nii satub ka meie radarile aeg-ajalt moemärke, mis esimese hooga mõjuvad ehk natukene võõralt. Kuid lähemal uurimisel saab väga ruttu selgeks, et sellisele tahaks kohe kindlasti oma elus ruumi teha. Nii läks ka Borbonesega.

Millega siis tegu? Borbonese on pika ajalooga Itaalia luksusmärk, mis loodi 1910. aastal Torinos. Nende kotid ja aksessuaarid on kergesti äratuntavad tänu minimalistlikule signatuurmustrile, erilisele struktuurile ja imepehmele nahale. Ennekõike ongi Borbonese tuntud oma ikoonilise „Op Art“ mustri poolest, mis on saanud brändi visuaalseks allkirjaks. See graafiline mustritehnika annab Borbonese toodetele erilise visuaalse efekti ja need tunneb kohe ära. Lisaks kasutab Borbonese pühendunult vaid parimaid materjale, nagu kvaliteetne nahk ja kangad, et tagada toodete vastupidavus ja luksuslikkus… Nagu üks ehtne itaallane. 

Isiklikult leiame, et Borbonese käekott võiks olla iga garderoobi pärl, kuna mudelid on kujult äärmiselt efektsed, kuid üldmuljelt minimalistlikud, mistõttu sobivad iga rõivakomplektiga.

Tutvu Borbonese valikuga galeriis, Tallinna Kaubamaja Naiste Kingamaailmas ja e-poes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid