Foto: Augustinus Bader

Augustinus Baderi esimene päikesekaitsetoode on kohal!

Tõelisele ilumaanile ei tohiks Augustinus Baderi ilumärk võõras olla. Nüüd on oma headuses tuntud bränd – olles suve ootuses nagu meie kõik – andnud välja oma esimese päikesekaitsetoote.

Konkreetse nimega The Sunscreen SPF 50 on kerge koostisega laiaspektriline päikesekaitsekreem, mis pakub nii päikesekaitse kui ka nahahoolduse eeliseid. Kiiresti imenduvat kreemi on rikastatud TFC8® ja TFC™ Trigger Factor Complex’iga, mis kaitseb UVA- ja UVB-kiirte eest, toidab nahka ning aitab võidelda vananemisilmingutega, stimuleerides naha loomulikke uuenemisprotsesse.

Lisaks dr Augustinus Baderi poolt välja töötatud kompleksile on The Sunscreen SPF 50 koostist rikastatud vitamiinide, lipiidide ja peptiididega. Samuti sisaldab see nahka uuendavat mikrovetikaekstrakti, fotovananemise vastu kaitsvat puuvillaseemneekstrakti, antioksüdandirikast vaarikaseemneõli ning võnk-buritipalmi õli, mis sisaldab nahale kasulikku karoteeni.

Olgu lisatud, et päikesekaitsetoodet The Sunscreen SPF 50 on soovitatav kasutada nahahoolduse viimase sammuna hommikul või viisteist minutit enne õue minekut – unustamata seejuures kaela- ja dekolteepiirkonda.

Eestis on Augustinus Baderi tooted saadaval Crème de la Crème butiigis Viru Keskuses, samuti veebipoes cremedelacreme.shop.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid