Värskelt lansseeritud ATP Atelier sügistalvine kampaania laseb osa saada moemärgi kaadritagusest loomeprotsessist, mis on esitatud „sürrealistlikus ja meta-narratiivses võtmes“. ATP Atelier on varemgi jäänud moemaailmale silma just oma loovalt meeleolukate kampaaniate poolest ja tänavune ei ole erand.
Eriliseks teevad need kampaaniafotod – ja seeläbi kogu kollektsiooni – ennekõike asjaolu, et see tähistab disainer Chiara Borgonovo debüüti ATP Atelier moemärgi juures. Milano arhitektuuritaustaga Borgonovo on toonud brändi kaasa värske ja eristuva lähenemise, mis ühendab tema kire aksessuaaride vastu Skandinaavia disaini armastusega. Muide, Borgonovo pole mitte ainult uue kollektsiooni loonud disainer, vaid ka selle kampaania nägu, esindades kaubamärgi maitsekalt julget esteetikat.
Tutvu kõnealuste kampaaniafotodega galeriis!
ATP Atelier sügistalvine kollektsioon on juba saadaval veebipoes atpatelier.com.
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.