Foto: Fendi

Aromaatne FENDIFRENESIA

FENDIFRE… mis? Ärge muretsege, asi on tegelikult palju lihtsam, kui keeruline tähtede kombinatsioon lubada laseb. 

Nimelt on Fendi tulnud välja esimese parfümeeritud käekotiga. Lugesite õigesti – moemärgi ikooniline Baguette’i mudel on nüüd saadaval särtsakas kollases toonis, lõhnates samal ajal musky and gender fluid parfüümi järele. 

Lõhnav koostöö on sündinud ühe praeguse aja tunnustatuma parfümeeri Francis Kurkdjianiga, kes muideks nahast toodete parfümeerimise 2014. aastal lausa ära patendeeris. FENDIFRENESIA nime kannavadki nüüd Fendi Baguette’i ja Nano Baguette’i erimudelid, mis saadaval ainult lühikest aega, 20. detsembrini Fendi butiikides ning valitud online-edasimüüjate juures. 

Veel sarnaseid artikleid


Byredo
Foto: Byredo

BYREDO öise ilu taassünd

Rootsi kõrgparfümeeriamaja Byredo toob tagasi luksusliku parfüümiekstraktide kollektsiooni Night Veils, mis esmakordselt jõudis turule 2015. aastal. Seekord naasevad öisest salapärast inspireeritud lõhnad uue disaini ja värske intensiivsusega – lisaks ka täiesti uue aroomiga, mille autor on brändi pikaajaline perfumer Jérôme Epinette.

Byredo kollektsioon Night Veils kehastab öiseid hetki, mil meeled teravnevad ja maailm muutub intiimsemaks. Väga kõrge lõhnakontsentratsioon ja hoolikalt valitud parfümeeriakoostisained loovad instinktiivse, magnetilise elamuse, mis kõditab piire ratsionaalsuse ja tundelisuse vahel.

Kollektsioonis on esindatud ikoonilised Byredo lemmikud nagu Vanille Antique, mis avab vanilli uue, ootamatu sügavuse, põimides seda freesiate ja ploomi kergusega. Rouge Chaotique vallutab aga sensuaalse kontrastsusega, kus tsitrus kohtub vürtside, šokolaadi, ploomi ja suitsuse papüürusega.

Tasub märkida, et nüüdsest on kõik Night Veilsi lõhnad saadaval uue disainiga pudelites, mida kaunistavad antiikkuldsed korgid ja nimekujundus, mis meenutavad iidse luksuse sära.

Eestis on BYREDO saadaval Crème de la Crème parfüümibutiigis Viru Keskuse 1. korrusel.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid