Foto: ARKET

ARKET, aga mugavustsoonist natuke väljas

Kas me tõesti ei ole ammu kirjutanud ARKETi-nimelisest moemärgist? Kohe parandame selle vea. Mis põhjusel? Sest bränd on välja tulnud mitte just uue kollektsiooni, aga uue igasse garderoobi sobiva vajalike moeesemete koguga, mis kannab nime Spring Graphics. 

Ennekõike on ARKETi uue lansseeringu puhul tegemist new wardrobe essentials toodetega, mis sobivad ideaalselt justnimelt soojemasse aega, mis tundub, et lõpuks ka vaikselt kohale hakkab jõudma. Mida siis ARKETi disainimeeskond algavaks hooajaks pakub?

Šikke tooteid – alates kohati isegi üllatavast lavendlilillast ülikonnast särtsakalt punaste ja siniste aksessuaarideni välja. Ma ei tea, kuidas teile, aga me oleme harjunud nägema pigem rahulikumas toonis ARKETi ning seetõttu mõjub antud kollektsioon koos värvikirevate fotodega meeldivalt värskendavalt. Muidugi ei puudu seegi kord valikust lihtsalõikelised maikad, triiksärgid, vihmamantlid, ent kui sekka on sattunud ka leopardimustriline minikleit, siis vaatame meiegi, et ARKET hakkab oma mugavustsoonist vaikselt välja astuma… Ja see ei ole absoluutselt halb!

Allolevas galeriis esitletud komplektid on juba saadaval ARKETi veebipoes arket.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid