Millega siis täpsemalt tegu? APRÈS-SEX on maailma esimene t-särk, mis on varustatud innovaatilise sisseehitatud NFC-kiibiga, mille abil on võimalik spetisaalselt toote jaoks arendatud rakenduses jälgida särgi teekonda partnerilt partnerile. Kogu informatsioon on mõistagi anonüümne. T-särk on loodud selleks, et muuta perspektiivi, kuidas mõtleme intiimsusest ja mugavusest peale vahekorda.
APRÈS-SEX t-särgi turule tulek ajatati spetsiaalselt sõbrapäevaga ja lansseeriti eksklusiivse hüpikpoega Pariisis. Pop-up pood asub linna trendikaimas Le Marais linnaosas, aadessil 98 rue de Turenne, ja on avatud ainult kolm päeva, 13.-15. veebruarini. Muide, pop-up pood osutus juba esimesel päeval nii edukaks, et ukse taha tekkis huvilistest järjekord.
“APRÈS-SEX t-särk sündis reaalsest vajadusest, vastates levinud küsimusele “Kas sul on mulle t-särki laenata?” mis kerkib sageli pärast intiimseid hetki,” selgitab Maison Beast asutaja Mihail Burõhh.” Oma oversized lõike ja pehme materjaliga, on APRÈS-SEX t-särk ideaalne nii kaisutamiseks peale vahekorda, kui ka stiilseks moeesemeks tänaval.”

APRÈS-SEX t-särk on toodetud Portugalis ja pakendatud hiiglaslikku kondoomipakendisse, andmaks edasi toote sekspositiivset sõnumit. T-särki on sisse ehitatud NFC-kiip – kiibi skanneerimisel telefoniga ühendab see särgi omaniku spetsiaalselt loodud rakendusega APRÈS-SEX Club, kus särgi omanikud saavad jagada oma intiimseid kogemusi ja sirvida teiste omanike lugusid üle maailma. “Igal t-särgil on NFC-kiibi alusel unikaalne number ja kui t-särk liigub ühelt partnerilt teisele edasi, tekib t-särgile oma ajalugu, millele on võimalik kaasa elada,” selgitab toote tehnilist poolt lahti ettevõtte kaasasutaja Kaido Põldma.
“Eesti turu jaoks võib tunduda toote kontseptsioon ootamatu ja julge, kuid Prantsusmaalt ja Ameerika Ühendriikidest oleme saanud suurepärast tagasisidet. Nägime kuid vaeva, et APRÈS-SEX t-särk välisturule viia – veebruari alguses saatsime välja 200 isikupärastatud karpi üle maailma, saajate nimekirjas on muuhulgas kuulsused nagu Kendall Jenner, Dua Lipa, Madonna, Hailey Bieber, Mark Zuckerberg, Pharrell Williams, Drake jpt,” kommenteerib toote turundusstrateegiat Maison Beasti turundusjuht Pipa Sauter. Esimeste seas jõudsid personaliseeritud APRÈS-SEX t-särgid näiteks Beyoncé ja Chris Browni stilistideni, kes on juba Instagramis toodet oma jälgijatega jaganud.
APRÈS-SEX t-särk on saadaval ka veebilehel apres-sex.com.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!