Foto: AllSaints

AllSaints on jõudnud Kaubamajja!

Esimeste kevadilmade saabumisega tervitab Kaubamaja oma moevalikus Briti hinnatud kaubamärki AllSaints, mis paistab silma enesekindla lihtsuse ja ajatu minimalismiga, võludes samal ajal teadlikkuse ja teravusega.

AllSaints on bränd, mille loomingul pole piire – nende kollektsioonidest leiab rõivaid nii argipäevaseks tööeluks, lõbusateks nädalavahetusteks kui ka rahulikeks pühapäevadeks. Brändi filosoofia keskmes on usk, et iga rõivaese peab olema praktiline ja mitmekülgne, pakkudes oma kandjale luksust selle igapäevases võtmes. 

AllSaints loodi 1994. aastal Londonis ning tänaseks on see võitnud miljonite moesõprade südamed üle kogu maailma. Kaubamärgi minimalistlik ja jõuline esteetika on selgelt äratuntav – lihtsad lõiked, unisex-mõjutustega siluetid ja kvaliteetsed materjalid. Samuti teab bränd, kuidas mängida päris materjalidega ning oskab neist välja võtta maksimumi. Olgu selleks ajatu nahk, hinnaline siid või imepehme kašmiir. Pole ime, et nende disain on jõudnud nii punasele vaibale kui ka mitmete tuntud persoonide garderoobi.

AllSaints ootab avastamist Kaubamaja Naistemaailmas ning veebipoes kaubamaja.ee. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid