Nimelt ühendas Eve Hansoni autorikollektsioon endas teadmised ja teadlikkuse, samuti ajatult jätkusuutliku disaini, mis ennekõike teenib eesmärki. Lisaks jätkab iga Eve kollektsioon sealt, kus eelmine pooleli jäi, olles kui läbi hooaegade rändav järjelugu. Ja selline lähenemine meile meeldib.
Juba esimese hooga sai näha, et Eve uues kevadkollektsioonis on võrreldes eelmisega rohkem värve, ent üldmulje jääb siiski rahulikuks, meeldivalt monokroomseks. Märkimist väärib seegi, et kollektsiooni kõnekad rõivad on loodud kestvatest, valdavalt naturaalsetest ja funktsionaalsetest materjalidest ning lisandunud on ka uus, kogu kollektsiooniga väga hästi kokku passiv printmuster, mille autor on Toomas Pääsuke. Kokkuvõtlikult näeb Eve kokkupandud komplektidest väga selgelt, et tema rõivaste disainis on mugavus ühendatud stiiliga ning nii jääb rõiva kandjale otsustusvõimalus end kas vabalt või veidi sätitumalt tunda. Ja see ongi hea disaini tunnus, kas pole?
Eve Hansoni rõivad on müügil Tallinn Design House’is ja Viru Keskuse MUST disainipoes, samuti veebis evehanson.com. Brändi tegemistel saab silma peal hoida @evehansondesign kontol Instagramis ning Facebooki-lehel.
Vaata fotosid ka Eve Hansoni Tallinn Fashion Weekil esitletud kollektsioonist allolevast galeriist!
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.