Foto: Gucci

Ajas tagasi rännanud GUCCI

Kui on üks asi, mille peale saab moemaailmas loota, siis on see Alessandro Michele juhendamisel valminud Gucci hooajakampaania, mis suudab iga kord oma imetleja unustamatule moerännakule viia. 

Kuna kesksuvi on juba käes, siis tähendab see globaalsete moebrändide jaoks üht – on aeg hakata avaldama oma 2019. aasta sügistalvise kampaania fotosid ja nendega kaasas käivaid kampaaniavideoid. Nii on oma tänavuse (ja mitte vähem suurejoonelise, kui oli seda eelmine) reklaamkampaaniaga välja tulnud ka Gucci. 

Seekord on Gucci ja Alessandro Michele otsustanud viia moemaanid Prêt-À-Porteri ajastusse, miksides omavahel hetki 1950–1980ndatest. Glen Luchfordi jäädvustatud kampaania esitleb hetki tolleaegsetest moeetendustest, lavatagusest kaosest, tänavamoest ning isegi toonastest moereklaamidest. Loomulikult on see kõik ainult lavastus ning muidugi ei ole modellidel seljas arhiividest pärit esemed, vaid Gucci üdini ehtsad tänavused sügistalvised moeampsud. Kuid tulemus on sellegipoolest vägagi usutav ja selle eest Guccile taas kord üks aplaus!

Vaata Gucci AW19 kampaaniafotosid allolevast galeriist, samuti vaata üle kampaania osana valminud ajastutruu moefilm:

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pressifoto

Tuuli Rand avaldas uue singli “Eelmine päev”

Lauljatar Tuuli Rand tervitab kuulajaid uue looga, mis puudutab igaüht, kes on kunagi pidanud lahti laskma ja uuesti alustama. Värske singel “Eelmine päev” ja sellega kaasnev muusikavideo räägivad mineviku seljataha jätmisest, sisemisest vabanemisest ja julgusest astuda uude hommikusse.

“Olen väga elevil, et saan teiega jagada oma uut singlit “Eelmine päev”. See lugu sündis mõtetest, mis meil kõigil aeg-ajalt hinge puudutavad – hetked, kus meie teed kohtuvad taas minevikuga või isegi tuleviku kujutlusega. Suhted ja mälestused on osa meist ja vahel toovad need endaga kaasa igatsust, vahel aga kinnitust, et minevikus tehtud otsused olid õiged,” kirjeldab Tuuli.

Laulu südames peitub universaalne tunne: armastuse kaotus, mis alguses hoiab kinni, kuid millele järgneb kergendus ja selgus. “Alles eile olid sa mu maailm, aga täna naeratan juba uuele hommikule,” ütleb Tuuli, võttes kokku loo emotsionaalse tuuma.

Muusikavideo visuaalne maailm tõlgendab loo sõnumit poeetilisel moel – Tuuli kihutab punase Porschega läbi mälestuste, otse uude algusesse. “See lugu on justkui kiri iseendale – meenutus, et minevikku ei pea kustutama, aga sinna ei saa ka igaveseks jääda. Mõnikord tuleb lihtsalt punase Porschega sõita edasi ja lasta elul end uude päeva viia,” räägib Tuuli. “Loodan, et see lugu pakub kuulajatele sama palju äratundmist ja vabanemist. Kuula, mõtle ja lase “Eelmise päeva” tunnetel end korraks kaasa viia – ja siis tee ruumi uutele hommikutele.”

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid