“We can work on the products for a longer time and you can really find your look – it’s everything except fast fashion,” sõnas By Malene Birgeri loovjuht Maja Dixdotter ning kinnitas, et seekord vähem tõesti on rohkem. Nii näebki resort 2024 kollektsioonis moemärgile omaseid mahedatoonilisi komplekte, kus rõhku on pandud esemete materjalidele ja tekstuuridele. Lendlevad kangad, parajas annuses narmad, ülesuuruses kudumid ning loomulikult pilgupüüdjatest aksessuaarid.
Oma seekordsete kuurort-komplektidega tahab moemärk innustada kandjat ka valima moeesemeid suurema hoolega – näiteks nii nagu valitakse esemeid endale koju, kus mõeldakse põhjalikult läbi, et uus ese harmoneeruks juba olemasolevatega ning teeniks kodu aastaid. Kõlab hea plaanina? Meie meelest küll.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.