Uues kampaanias näeme Davidit ja Kevinit teel Los Angelesest Las Vegasesse, kus nad peavad väidetavalt kohtuma uue Vegase muusikali rahastajatega. Reisi kestel elab Kevin Davidi rolli aina äärmuslikumalt sisse ja see toob muidugi kaasa omajagu seiklusi. Loomulikult kannavad David ja Kevin uues kampaaniaklipis identseid rõivaid 2016. aasta sügistalvisest „Modern Essentials selected by David Beckham” kollektsioonist.
Kampaania ja lühifilmi režissöör oli seegi kord Fredrik Bond, kes vastutas ka kahe eelmise Davidi H&Mi reklaami eest. Vaata meeleolukat klippi allpool ning tutvu galeriis ka tänavuste „Modern Essentials selected by David Beckham” kampaaniafotodega!
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.