Foto: Mansur Gavriel

11-osaline meestekollektsioon Mansur Gavrielilt

Kuus aastat tagasi nägi Floriana Gavrieli ja Rachel Mansuri algatusel ilmavalgust moemärk, mis alustuseks pakkus minimalistlikke bucket-bag tüüpi käekotte naistele. Kohe Mansur Gavrieli signatuurkotiks saanud tootest on tänaseks jõutud kaugemale – brändi valikusse on aastate jooksul lisandunud nii jalanõud kui ka valmisrõivad, nüüd on käes aeg tuua publikuni meestele mõeldud tooted. 

Nimelt annab Business of Fashion teada, et Mansur Gavriel on valmis saanud esimese meestele mõeldud aksessuaarikollektsiooni, mis koosneb 11 moeesemest, nagu näiteks kohvrid, õlakotid, seljakotid, rahakotid ning kaarditaskud. Kõik kollektsiooni tooted on disaininud sama meeskond, kes loob ka brändi naisteaksessuaare, kindlustades nii, et brändile omane signatuurstiil ei läheks kaduma. Meestekollektsiooni tooted valmivad omakorda Itaalias Veneto maakonnas.

Meestekollektsiooni esimesed tooted jõuavad peatselt müügile Mansur Gavrieli esinduspoodidesse New Yorgis ja Los Angeleses, meile on need aga juba praegu kättesaadavad mansurgavriel.com veebipoe vahendusel. Samuti jõuab kollektsioon peagi müügile Mr Porteri veebipoodi. 

Tutvu Mansur Gavrieli esimese meestekollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Felix Laasme

GUILD esitleb uut meeste ülikondade liini

Eesti moebränd GUILD on avalikustanud tänavuse meeste pre-fall kollektsiooni, mis pakatab karakterist ning laitmatutest ülikondadest. Kollektsiooni esitlevad teiste seas tuntud näod: näitleja Franz Malmsten Jr., muusik Rene Puura, stilist Hugo von Guthan ning GUILDi kaasasutaja Sten Karik.

Hiljaaegu teatas GUILD, et lisaks senisele rätsepatööle, on astutud samm ka mõõduülikondade maailma. Kollektsiooni tuumaks ongi seega ennekõike klassikalised lõiked – ülikonnad, vestid ja triiksärgid. Uus mõõdutööliin kannab nime Guild Gentelier ning kangad tulevad parimatelt kudujatelt nagu Loro Piana, Vitale Barberis, Dormeuil, Ermenegildo Zegna, Zignone, jne. Ettevõtmise eesmärk ei ole pelgalt müüa valmisrõivaid, vaid inspireerida mehi valima rõivaid, mis peegeldaks nende isiklikke väärtuseid ning unikaalseid tugevusi.

“Antud seeria eesmärk ei ole müüa kümneid identseid ülikondi, vaid anda aimu, mis kõik võimalik on,” jagab kollektsiooni sünni tagamaid Sten Karik. “Mõõduülikond tähendab seda, et rõivad valmivad vastavalt kliendi mõõtudele ning eelistustele – valitakse kangad, värvid, tegumoed, mis võimendavad mehe parimaid omadusi. Meil on erakordselt rikkalik kangavalik – mänguruum on lõputu. Küll aga on oluline anda aimu, milline on meie käekiri, esteetika, stiilitunnetus,” lisab Karik. “See ei tähenda muidugi nagu ei valmistaks me ka klassikalisi musti või siniseid ülikondi – neid me teeme kõikse rohkem!”

Esimesed Guild Gentelier pildid, mis praeguseks sotsiaalmeedias jagatud, on põhjustanud juba kõva furoori. Lisaks imetlevatele pilkudele on tekitanud küsimusi julge stilistika – nii mõnegi ülikonna juures kannavad mehed kingade asemel hoopis nahast sandaale.

“Viimane asi, millele me GUILDis alla kirjutame on reeglid ja tabud. Me oleme väga hästi kursis etiketiga ning rõivaetiketil on mõistagi oma koht – vastavatel sündmustel näitab see lugupidamist iseenda ja teiste vastu. Ent reeglid ongi murdmiseks, vabadus eneseväljenduseks ning meisterlikult saavad seda teha vaid need, kes reegleid tunnevad,” kommenteerib lahtirullunud poleemikat GUILDi teine kaasasutaja, Joan Hint. “Ennekõike on GUILD siiski disainerbränd, mis viib moodi edasi, mitte ei vaata tabuhirmus tagasi.”

“Ülikonnad ei pea olema kandmiseks vaid teatris või ärikohtumistel. Mugava lõikega viigipüksid, vestid ning pintsakud sobivad väga hästi ka igapäevaseks kandmiseks. See, kuidas keegi neid välja kannab, on igaühe enda asi. Soovid ülikonda sobitada ketsidega? Anna minna! Või palaval päeval nahast sandaalidega, mis on igatahes mehelikum alternatiiv lühikestele pükstele ning plastist varbavaheplätudele,” lisab Hint. “Peaasi, et end ise hästi tunned.”

Vaata kõnealuseid fotosid galeriis!

GUILDi mõõduülikondade kohta saab lähemalt lugeda Guild Gentelieri kodulehel.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid