Lentsius Designi aksessuaarid peaksid olema tuttavad kõigile, kellele kaasaegne Eesti moedisain korda läheb. Bränd, mille taga on moedisainer Kairi Lentsius, lennuinsener Marek Lentsius ja meister Mart Lentsius ehk õe-venna-isa-trio, on loonud uue ehteseeria, mis kannab igati õigustatult nime Piloot.
Skandinaavialikult šikid ja ajatu joonega Piloodi käevõrud on valminud duralmiiniumist ehk kõrgekvaliteedilisest lennunduses kasutatavast alumiiniumist. Jah, see on seesama materjal, millest lennukidki on tehtud. Õhuke duralmiinium, mis on samal ajal äärmiselt tugev ja üllatavalt kerge, muudab võrude kandmise eriti mugavaks, võimaldades neid ka sobivasse suurusesse painutada. Piloodi käevõrud on valminud eesmärgiga sobida nii meestele kui ka naistele ning seetõttu on kollektsioonis saadavad võrud laiusega 15 mm ja 30 mm, üks võru triibuga, teine ilma. Nii õhkub antud kollektsioonistki Lentsius Designile omast „less is more” suhtumist, kuid samas tugevat panustamist ootamatutesse materjalidesse.
Lentsius Design aksessuaarid on saadaval Eesti disaini esindavates poodides, nagu TALI, Nu Nordik ja Eesti Disaini Maja. Lisainfot Lentsius Designi kohta leiab aadressilt lentsiusdesign.com.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.