Kuigi kuulsuste kollektsioonid ja kuulsustega tehtud koostööd ei ole tänapäeval enam midagi uut, siis on üks lauljanna, kelle kõikvõimalikud lansseeringud on pälvinud ootamatult hea tagasiside. Selleks ei ole keegi muu kui Rihanna, kelle Fenty Beauty nimelisest meigikollektsioonist on saanud ilumaanide lemmik, kelle Fenty x Puma kollektsioon müüakse iga kord uskumatult kiiresti läbi ning kes nüüd rabab tööd oma uue pesubrändiga, mis kannab nime Savage x Fenty.
Savage x Fenty esimese kollektsiooni reklaamkampaania nägi imavalgust käesoleval nädalal ja päev hiljem jõudis tootevalik ka brändi veebipoodi müügile. Juba peale vaadates saab aru, et Rihanna ei teinud nalja, kui ütles, et tema eesmärk oli teha kollektsioon, milles kõik naised tunneksid end hästi, olenemata suurustest, mõõtudest ja näiteks ka nahavärvist. Nii leiabki Rihanna esimesest pesukollektsioonist 36 suuruses rinnahoidjaid, XS kuni XXXL suuruses püksikuid, samuti ööriideid, hommikumantleid ja korsette. Lisaks on kollektsioonis esindatud nude-pesu, kuid kokku koguni seitsmes eri toonis, et oma „nahavärvipesu” leiaks igaüks.
Tutvu Savage x Fenty esimene kollektsiooni kampaania fotodega allolevas galeriis ning uudista lisa aadressil savagex.com!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.