Kollektsiooni domineerivateks toonideks on tänavu hooajal troopiline roheline, julge roosa, lisaks ka päikeseline oranž, kirglik punane ja ergas sinine. Kollektsioonis on looduslikud materjalid seotud vääriskivide ja -metallidega luues seeläbi omaette karge, unistava, naiseliku ja õitsva orgaanilise floora.
Kollektsiooni teeb eriliseks see, et kõik selle ehted on valmistatud päris nektariini- või virsikukividest, mis on pooleks saetud ja needitud hõbeplaadile. „Iga ehe on unikaalne, sest iga nektariini- või virsikukivi on täpselt sama kordumatu nagu loodus ise,” lisab disainer. Märkimist väärib seegi, et värske ehtekollektsiooni „Eksootilised viljad 2” esindusnäoks on andekas laulja, stilist ja fotograaf Johanna Eenma.
Kaia Saarna värvikad ehted on alates 8. maist müügil veebipoes kaiasaarna.com ja disainipoes MUST pop up.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.