Foto: Virge Viertek

Eksootikat ja puuvilju Kaia Saarna uuest ehtekollektsioonist

Kodumaisel ehtekunstnikul Kaia Saarnal on valminud kevadsuviselt koloriitne kollektsioon „Eksootilised viljad 2”, mis, nagu nimigi vihjab, esindab võõramaistele puuviljadele omaseid julgeid värvikombinatsioone. 

Kollektsiooni domineerivateks toonideks on tänavu hooajal troopiline roheline, julge roosa, lisaks ka päikeseline oranž, kirglik punane ja ergas sinine. Kollektsioonis on looduslikud materjalid seotud vääriskivide ja -metallidega luues seeläbi omaette karge, unistava, naiseliku ja õitsva orgaanilise floora.

Kollektsiooni teeb eriliseks see, et kõik selle ehted on valmistatud päris nektariini- või virsikukividest, mis on pooleks saetud ja needitud hõbeplaadile. „Iga ehe on unikaalne, sest iga nektariini- või virsikukivi on täpselt sama kordumatu nagu loodus ise,” lisab disainer. Märkimist väärib seegi, et värske ehtekollektsiooni „Eksootilised viljad 2” esindusnäoks on andekas laulja, stilist ja fotograaf Johanna Eenma.

Kaia Saarna värvikad ehted on alates 8. maist müügil veebipoes kaiasaarna.com ja disainipoes MUST pop up.

SaveSave

SaveSave

SaveSaveSaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid