Eriseeria #pilvehall on Craftory asutaja Mihkel Männiku sõnul esimene samm uuenduslikust plaanist jätta tootearenduses ja disainis selja taha nii mõnigi varasem reegel. „Võtame kursi seni klassikalistelt ja pigem maskuliinsetelt nahatoonidelt kergemate, helgemate ja pastelsemate poole ning varasemast enam lähtume ka naisklientide ootustest ja eelistustest,” räägib Mihkel.
Kuigi kogu Craftory tootevalik on olemuselt sooneutraalne, saab #pilvehall esimesena nahatöökoja eriseeriatest peale tingliku templi „naistesõbralik”. See on ühtaegu õrn, ent samas ka konkreetne, ajatu, aga kaasaegne ning ehk isegi pisut üksluine, kuid see-eest 100% pretensioonitu seeria.
„Selle kollektsiooni puhul inspireeris meid halli värvuse vastuolulisus,” ütleb Mihkel. „Uuringute põhjal seostatakse halli enim sõnadega üksluisus, igavus, ebamäärasus, vanadus, tuimus, aga ka ajatuse, vaikuse, õrnuse, lootuse, rahu ja tagasihoidlikkusega. Kõik oleneb perspektiivist ja just see ongi põnev,” lisab ta.
Muide, juba kevadel on oodata Craftory esimest ainuüksi naistele suunatud terviklikku erikollektsiooni, mille puhul ei ole uudne enam pelgalt naha toon, vaid täiuslik keskendumine uutele, naistele suunatud toodetele.
Craftory uus #pilvehall kollektsioon on nüüd saadaval nii Craftory veebipoes aadressil nahk.ee kui ka välkpoes Viru Keskuse 1. korruse aatriumis.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.