Foto: hm.com

PILK PEALE! Kollektsiooni ,,ERDEM x H&M” kampaaniafotod on kohal

Tänasest saab esmakordselt ja täies mahus nautida kollektsiooni ,,ERDEM x H&M” kampaaniafotosid. Seeria autoriks on tunnustatud fotograaf Michal Pudelka, kes pildistas üles ka elevust tekitanud kollektsiooni lookbook’i.

Pudelka unikaalsete kaadrite inspiratsiooniks olid pereportreed. ,,Meile tundus, et oleks tore luua moderne tõlgendus klassikalistest pereportreedest ja kasutada selleks ,,ERDEM x H&M” maailma tegelasi. Kollektsioon kõnetas mind ja tööprotsess oli seetõttu loominguliselt laetud,” sõnas Michal Pudelka.

Kampaania staarideks on supermodellid Saskia de Brauw, Imaan Hammam, Grace Hertzel, Fernando Cabral, Neels Visserand ja Tony Ward. Nendele lisaks näeb fotodel näitlejaid, kelle seas on Ruby Dagnall, Tom Rhys Harries, Hero Fiennes Tiffin ja Harriet Walter.

Pildid on üles võetud lilledest tulvil suurejoonelises maamõisas, et rõhutada kollektsiooni ,,ERDEM x H&M” kaunist ja positiivset sõnumit. Fotosessioon toimus samal ajal lühifilmi filmimisega, mille autoriks on Baz Luhrmann.

Kollektsioon ,,ERDEM x H&M” saabub müügile 2. novembril. Eestis saab seda osta Postimaja H&Mi kauplusest, mis avatakse erandkorras kell 8.00 ja e-poest hm.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid