Foto: Liis Lemsalu | Leon Metsallik.

villemdrillem avaldas Liis Lemsaluga ühisloo “kas tuled ka?”

Täna värskelt avaldatud muusikalises koostöös saavad esmakordselt kokku villemdrillem ja Liis Lemsalu, luues kergelt R’n’B hõngulise loo, mis kõlab nagu sume sügisõhtu, kus kõik on veel võimalik.

Räppar villemdrillemi tutvus läbi oma ihuprodutsendi Karl Killingu Soome produtsendiga Wille Mannilaga, kes on hetkel põhjanaabrite muusikatööstuses tõusev nimi. Mõni nädal hiljem oldi juba ühes Tallinna stuudios. Villemi sõnul tal sel hetkel otseselt uue loo alget ega inspiratsiooni ei olnudki: “Nagu tavaks juba kujunenud, siis läksime stuudiosse ilma kindla eesmärgita, et lihtsalt muusikat luua. Algselt oli demol ka minu poolt tehtud teine salm, kuid päris kiirelt sai selgeks, et see on see laul, kus võiks ka kellegi teise energia olla. Üks asi viis teiseni ja juba järgmine hetk kogusin julgust, et enda demo ja ideed esitada kõige tugevamale kodumaa naisartistile, shooters gotta shoot. Kaua mööda ei läinud ning peatselt olimegi juba stuudios ning viimistlesime laulu lõpuni. Saan julgelt öelda, et Liisiga laulu tegemine on olnud mu bucket list’is juba mitu aastat – ehk iga asi omal ajal ning nüüd on selle aeg!”

Liis lisab, et lugu on kaasahaarav ja mänguline ning talle meeldis selle demo kohe esimesest kuulamisest: “Mõnikord juhtub nii, et kuuled oma häält loos ka siis, kui seda seal veel tegelikult ei ole – täpselt nii oli ka seekord. Ka stuudios kulges kirjutamine väga ladusalt: puuduvad killud said kiiresti ja loomulikult paika. Minu arvates sai see pusle kenasti kokku pandud ja usun, et siin on midagi nii Villemi kui ka minu fännidele.”

Laulule valmis Robert Parelo käe all ka visuaalselt isikupärane muusikavideo. Video ei püüagi asju selgitada – pigem tunda, anda edasi meeleolu, kus oled nagu seespool peidus ja maailm keerleb väljaspool täistuuridel ning ise vaatad seda justkui teatrit läbi uduste akende. “See on hetk, kus reaalsus ja väljamõeldis hakkavad segunema ning jääb alles vaid see habras pinge nende kahe vahel. Me ei näe ega tunneta välist kunagi täiesti selgelt – ja see ongi loo osa, mis jääb vaatajatele tõlgendada,” sõnavad loojad.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Carlos Roos

Daniel Levi uus singel meenutab suve kõige soojemaid hetki

Daniel Levi avaldas uue loo “Following the Coast”, helilise postkaardi Austraaliast, kus ühel kuumal päeval Perthi stuudios see äsjailmunud pala sündis ühes Bri Clarki ja produtsent Calvin Bennettiga.

Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”

Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.

Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid