Esimesed teated Jonathan Andersoni – keda tuntakse eelkõige tema tugeva ja äratuntava käekirjaga kollektsioonide poolest LOEWE moemajas ja omanimelises brändis JW Anderson – liitumisest Diori moemajaga saabusid tänavu aprillis, kui ta määrati Diori meestekollektsioonide loovjuhiks. Kuigi uudis võeti vastu põnevusega, jäi õhku ka teatud pettumus, sest moemaailmas loodeti, et Anderson võtab üle ka naistekollektsioonide senise loovjuhi Maria Grazia Chiuri koha. Nüüd võib öelda – ootused on täitunud.
Jonathan Anderson esimene Dior Homme kollektsioon jõuab lavale juba 27. juunil Pariisis ja nüüd – uute uudiste valguses – teame, et tema Diori naistekollektsiooni debüüt leiab aset 1. oktoobril.
„Mul on väga hea meel tervitada Jonathan Andersoni Diori moemaja etteotsa,” sõnas pressiteate vahendusel Christian Diori moemaja tegevjuht ja juhatuse esimees Delphine Arnault. “Olen tema karjääri jälginud suure huviga juba sellest ajast, kui ta üle kümne aasta tagasi LVMH gruppi tuli. Olen veendunud, et ta toob meie majja kaasa loomingulise ja kaasaegse visiooni, ammutades inspiratsiooni Monsieur Diori imelisest pärandist. Tema kõrval seisavad meie pühendunud meeskonnad ja imelised ateljeed, kes aitavad tema loovusel ellu ärgata.”
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.