Minimalismi ja ajatut esteetikat austav Phoebe Philo avas sel nädalal ILLUMi esimesel korrusel eksklusiivse shop-in-shop’i, kus on esindatud valik moemärgi rõivaid, nahktooteid, jalanõusid ja aksessuaare. Uue poe avamise puhul on bränd vallutanud ka neli kaubamaja vitriini, pakkudes möödujatele visuaalset sissevaadet oma peensusteni läbimõeldud moemaailma.
Kes vajab meenutust: Phoebe Philo kaubamärk tegi oma debüüdi 2023. aasta oktoobris veebipõhise platvormina ning on jätkuks disaineri legendaarsele tööle Celine’i (tollase Céline’i) moemajas. Brändi esimene füüsiline müügipunkt avati möödunud aasta aprillis New Yorgi moekaubamajas Bergdorf Goodman. Sellele järgnesid ostukohad Milanos, Londonis, Pariisis, Los Angeleses ja Miamis.
Kopenhaagen tundub Philo maailmale loomuliku järgmise sammuna. Disaineri kompromissitu lähenemine, skulpturaalsed siluetid ja tähelepanuväärne materjalikäsitlus kõnetavad põhjamaist esteetikat, milles kohtuvad vaoshoitus ja kvaliteet. Ka Philo kampaaniad – sageli maailma tippmodellide, sealhulgas Taani oma Mona Tougaardi osalusel – õhkavad põhjamaist kargust ja effortlessly cool suhtumist.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!