Kõrgparfümeeria maailmas on mõnikord raske ennustada, kas üks või teine lõhn jõuab vaid haistmismeeleni või paneb ka südame puperdama. Kui aga 2011. aastal ilmus Le Labo parfüüm “Santal 33”, mattusid maailma suurlinnad viivitamatult sandlipuu, kardemoni, ambra ja iirise lõhnapilve. Parfüümi peadpööritav edu üllatas nii tootjaid kui ka parfümeeriaeksperte. Veelgi üllatavam on aga see, et lõhna populaarsus on aastatega vaid kasvanud ning kultusparfüümi staatus on muutunud vaieldamatuks.
Kuidas aga sündis “Santal 33”? Meie teame! Selle parfüümi tekkelugu on Le Labo asutaja Fabrice Penot’ ood Ameerika metsikule läänele ja ikoonilistele reklaamidele, kus üksildane kauboi ratsutab mööda avaraid tasandikke. Tema nahksadul on kulunud, tuultest pargitud nägu ja mõtlikku pilku soojendab lõkkevalgus… Vabadus, julgus ja tundmatud kaugused – need 20. sajandi alguse Ameerika tunnusjooned on äratuntavad ka tänapäeval.
Parfümeer Frank Voelkli käe all sai sellest visioonist “Santal 33” – lõhn, milles suitsused puidunoodid põimuvad vürtsi-, naha- ja muskuseaktsentidega. Nii sündis aroom, millest veel tänagi õhkub vabadust, nostalgiat ja müütilise Ameerika vaimu.
Eestis on Le Labo tooted saadaval Crème de la Crème butiigis Viru Keskuses ning veebipoes cremedelacreme.shop.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.