Tänasel multimeediaajastul hajuvad üha enam piirid sarjade, reklaamimaailma ja kinoteatri kvaliteedi vahel. Kui reklaamklipi loomises on mängus ka tuntud režissööri käsi, siis inimesed imetlevad ja vaatavad seda nagu filmi ning võivad väga lihtsasti unustada, et nende minutite jooksul tahetakse tegelikult vaatajale midagi müüa.
Sama võib öelda ka KENZO värske klipi kohta, mille režissööriks on eklektilise käekirja järgi tuntud Spike Jonze. Videos esitletav hüpnootiline koreograafia meenutab voodoo ja teistpoolsuse maailma, kuhu viis meid oma viimastes videopiltides ka David Bowie. Tantsijanna, kes on muide Andie MacDowelli tütar Margaret Qualley, katarsises väänlemine tekitab vaatajas omajagu ebamugavustki, aga samas on pilgu ärapööramine pea võimatu. Kui paljud teised parfüümireklaamid näitavad aegluubis lehvivaid kleite, siis KENZO värskes lähenemises näeme tõelist kirge ja jõudu, mis sobib lõhnade – eriti just KENZO uue KENZO World lõhna – maailma nagu valatult.
Byredo kollektsioon Night Veils kehastab öiseid hetki, mil meeled teravnevad ja maailm muutub intiimsemaks. Väga kõrge lõhnakontsentratsioon ja hoolikalt valitud parfümeeriakoostisained loovad instinktiivse, magnetilise elamuse, mis kõditab piire ratsionaalsuse ja tundelisuse vahel.
Kollektsioonis on esindatud ikoonilised Byredo lemmikud nagu Vanille Antique, mis avab vanilli uue, ootamatu sügavuse, põimides seda freesiate ja ploomi kergusega. Rouge Chaotique vallutab aga sensuaalse kontrastsusega, kus tsitrus kohtub vürtside, šokolaadi, ploomi ja suitsuse papüürusega.
Tasub märkida, et nüüdsest on kõik Night Veilsi lõhnad saadaval uue disainiga pudelites, mida kaunistavad antiikkuldsed korgid ja nimekujundus, mis meenutavad iidse luksuse sära.
Eestis on BYREDO saadaval Crème de la Crème parfüümibutiigis Viru Keskuse 1. korrusel.
“Lugu “777” sündis ühikatoas, kus viibisin Erasmuse vahetusõpingute ajal Helsingi Metropolia ülikoolis,” meenutab Norman. “Olin õhtusel jalutuskäigul kuulanud just üht inspireerivat taskuhäälingut Fred.Again’iga ning kõndides tagasi ühikasse olin kindel, et hakkan kohe looma uut muusikat. Seejärel kuulasin läbi oma telefoni voice memo’de arhiivi, mis ulatus viie aasta taha. Leidsin kolm salvestist, mis mind kõnetasid. Üks neist oli juhuslik jämm mu sõbraga – mina mängisin klaverit, ümisesin midagi suvalist, taustal tiksus metronoom. Sellest kujuneski loo “777” kõige äratuntavam faktuur. Motiiv, millega lugu kohe ka algab.”
Normani loomefilosoofia on lihtne: if it works, it works. Kas heli peab ilmtingimata olema salvestatud kalli mikrofoniga? Muusik usub, et oluline pole tehniline täius, vaid oskus kuulata ja leida olemasolevas potentsiaali. Lisaks enda demodele, luuletusele ning erinevatele varasemalt salvestatud klippidele ja sämplitele, figureerib loos veel üks Normanile oluline inimene. “Loo refrääniosas kuuleb teise inimese häält. See on minu õpetaja ja sõber Bert Pringi, kes mitme aasta taguses tunnis ütles mulle, kui üks harjutus mul hästi ei õnnestunud: “… ja siis ta maksab kõike rohkem sulle.” Ta pidas silmas, et kui tahan milleski areneda, tuleb eriti palju vaeva näha. Tänaseks lauluks saanud luuletus räägib minu sisemisest vastuolust, eneses kahtlemisest ja sellest, kuidas ma mõnikord omaenda mõtetesse lukku jään. Nüüd, seda kirjutades, saan aru – see ring on täis saanud. Bert ja paljud teised õpetajad on andnud mulle jõudu ja usku oma teel püsida. Nad on aidanud mul kasvada iseendaks.”
Koos singliga avaldas Norman loole “777” ka muusikavideo, mille autor on Oliver Soostar.