Foto: MUJI

KAS TE JUBA KUULSITE? MUJI saadab kaupa ka Eestisse!

See on uudis, mida me ei teadnud, et vajame. Kuna aga kahtlustame, et Portaili lugejate seas on mitmeid Jaapani kaubamärgi MUJI austajaid, siis hõikame rõõmuga ja kõva häälega välja, et tõesti – MUJI veebipood on avanud oma uksed ka Eestile.

Kui seni pidid mujimaanid külastama MUJI esindust Helsingis – mis pole küll halb variant, arvestades, et tegemist on Euroopa suurima esinduskauplusega –, siis nüüd saab meeldivalt minimalistlikke kodu- ja moeesemeid soetada arvuti tagant lahkumata.

Neile, kes kuulevad kaubamärgist MUJI esmakordselt: tegemist on 1980. aastal Jaapanis rajatud brändiga, mille eesmärgiks on pakkuda kõrge kvaliteediga kaupa – nii rõivaid, sisustustooteid kui ka toidukaupu. Legend räägib, et MUJI nimi pärineb sõnapaarist mujirushi ryohin, mis tähendab jaapani keeles „no-brand quality goods”.

Portaili sümpaatia pälvis MUJI sellega, et tegemist on tõelise minimalistliku stiili austaja paradiisiga – ühelgi tootel ei ole üleliigseid tulesid-vilesid, kõik on maitsekas, neutraalsetes toonides ning tuleb tõdeda, et tõesti ka vastupidav. Olgu siis tegu kalendermärkmiku või puidulusikaga, lastele mõeldud seljakoti või teekannuga.

Tutvu MUJI valikuga veebipoes muji.eu!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid