Foto: Le Labo

On parfüümipoed… ja on Le Labo Kyoto

Kes vähegi käinud Le Labo esinduses, teab, et see ei ole mõni tavaline parfüümipood. Nüüd on Le Labo, mille nimi tuleb prantsuskeelsest sõnast “labor”, avanud esinduspoe Kyotos, Jaapanis, mis meie silmis peaks olema iga Kyoto külastaja must visit nimekirjas.

Esimest korda jõudis Le Labo Jaapanisse 2007. aastal, mil avas esinduse Tokyos. Toona oli tegemist esimese Le Labo parfüümipoega väljaspool USA-d. Kuna sümpaatia Jaapani kultuuri ning Le Labo lõhnamaailma vahel oli vastastikkune, võeti suund ajaloolisesse Kyotosse, Jaapani käsitöö pealinna, oma 2000 templi ja pühamuga ning 17 UNESCO maailmapärandi objektiga.

When I stepped inside this Kyoto space for the first time, everything just clicked into place – we’d found our home,” meenutab Le Labo loovjuht Deborah Royer.

Le Labo loovjuht Deborah Royer tõi välja, et brändi uus esinduspood asub 1879. aastast pärit renoveeritud puumajas, mis varem oli nii sake pruulikoda kui ka lillepood. Hoone, mis on säilitanud oma ajaloolise hõngu, pakub nüüd rahulikku oaasi, kus külastajad – lisaks Le Labo aroomidele – saavad nautida kohalike kunstnike töid, samuti kohvi ja matcha teed. “Le Labo Kyoto ei ole lihtsalt kauplus, vaid kohtumispaik, kus ajalugu ja kaasaegne käsitöö on ühendatud, et pakkuda külastajatele unikaalset ja meeldejäävat kogemust,” lisas Royer.

Vaata Le Labo Kyoto esinduspoe lummavaid pilte galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid