Foto: Hindrek Maasik

Eleryn Tiit avaldas albumi “Vastassuunas” esimese osa

Värskelt on jõudnud digikanalitesse kodumaise lauljatari Eleryn Tiidu debüütalbumi ”Vastassuunas” esimene osa. Eleryn avaldas ka one-take video albumilt pärinevale loole ”Mu illusioon”. Albumiga kaasneb ka spetsiaalne Instagrami leht, mida Eleryn kirjeldab kui ”tänapäevast albumi vahelehte”. 

”Kui ma hakkasin ükshetk lugusid kirjutama, siis ma ei mõelnud üldisele kontseptsioonile. Ma lihtsalt soovisin enda seest kõik välja saada. Alles hiljem kui hakkasin erinevaid pusletükke tervikusse seadma, sain aru, et just ”Vastassuunas” oleks õige ja aus albumi nimi, sest just vastassuunas liikumine ja otsused kirjeldavad mind viimase 1,5 aasta jooksul kõige enam,” selgitab Eleryn albumi tagamaid. “Album räägib kindlasti muutustest ja julgusest mida need tihtipeale Sinult nõuavad. Ma olen aru saanud ka sellest, et õnnelik olemine ja minu enda heaolu on tähtis.”

”Vastassuunas” sisaldab endas lugusid, mis on salvestatud nii Stockholmis kui ka Helsinkis, aga ka plaadifirma Sony Music Baltics kontoris Tallinnas. Produtsentidena figureerivad albumil Aleksi Liski, Ludwig Westby, Eila Häggström, Samuel Mackegård ning Frederik Küüts. Muide, just Frederik Küüts andis kõla albumi ehk ühele oluliseimale loole – ”Mu illusioon” – mis oli esimene lugu, mida Eleryn albumi jaoks ise kirjutas. Loo sõnad usaldas Eleryn aga Jana Hallase kätte. 

Eleryni album ilmub kahes osas, mille teine pool jõuab kuulajateni märtsis. ”Sellel on mitmeid põhjuseid, aga peamine seisneb selles, et inimeste kuulamisharjumused on muutunud. Ma ei taha lihtsalt 10-12 lugu albumile panna – kuna nii on koguaeg tehtud – teades, et võib-olla albumi lõpuotsa sattunud lood jäävad teenimatult tähelepanuta. Tahan anda igale loole võimaluse jõuda oma kuulajani,” selgitab lauljatar.

Albumi reliis toob kaasa veel teisigi uudseid ja põnevaid muudatusi. ”Otsustasime plaadifirmaga, et kuna enamjaolt kuulatakse minu muusikat Spotifyst ja Spotify ei ole enam lihtsalt “plaadiriiul” – Spotify on ise juba omaette formaat, kus piirid singlite ja albumite ning ka ajastute vahel on kiired kaduma, siis eristame minu erinevaid perioode hoopis läbi värvide – oranž sümboliseerib minu uut albumit, sinine eelnevaid singleid ja valge minu aasta alguses ilmunud akustilist albumit ”Lähemal Sulle”,” lisab laulja.

Kuula Eleryni uut albumit siit! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Carlos Roos

Daniel Levi uus singel meenutab suve kõige soojemaid hetki

Daniel Levi avaldas uue loo “Following the Coast”, helilise postkaardi Austraaliast, kus ühel kuumal päeval Perthi stuudios see äsjailmunud pala sündis ühes Bri Clarki ja produtsent Calvin Bennettiga.

Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”

Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.

Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid