Monokroomse musta, valge ja hõbedase värvipaletiga kollektsioonist torkavad esile tugevad õlad, kitsad pihaosad ja voolavad jooned, samuti ülisuured volangid, drapeeringud ja meeldiv asümmeetria. “Pühadehooajaks soovisime luua dialoogi naiste- ja meesterõivaste vahel. Seega, kuigi kollektsioonis on esindatud tugevaid androgüünseid elemente, võtsime eesmärgiks tasakaalustada neid graatsiliste drapeeringute ja sädelevate kaunistustega,” ütles H&Mi kontseptidisainer Eliana Masgalos.
H&Mi tänavune pidudehõnguline reklaamkampaania keskendub koos olemisele ja kokku on selles saanud sellised ikoonid nagu Milla Jovovich, Bobby Gillespie ja Paloma Elsesser koos oma peredega. Suzanne Kolleri poolt stiliseeritud komplektid jäädvustas fotograaf Mikael Jansson.
Tutvu kollektsiooni fotodega galeriis!
Kõnealune kollektsioon jõuab H&Mi esindustesse ning veebipoodi hm.com müügile juba 9. novembril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.