Nagu teised old Céline’i austajad, nii olime ka meie seda lansseeringut pikalt oodanud. Nüüd on Phoebe Philo esimene kollektsioon kohal. See on täpselt see, mida võiksime Phoebe Philolt oodata, täpselt sellise visuaalse keele ja värvigammaga, mida oleme igatsenud, aga…

Kõnealune “aga” seisneb selles, et vähesed kollektsiooni tutvustavad ja arvustavad artiklid suutsid mööda vaadata asjaolust, et kollektsiooni hinnatase on üllatavalt kõrge. T-särk maksab 900€, kingad 990€, seelik 1600€, pintsak 3200€, mantel 13 000€ (?!), kleit 14 000€ (?!). Praeguste majandusolude taustal tunduvad sellised numbrid üüratud, kuid mitte kõigile. Tuleb märkida, et ligi kolmveerand kollektsioonist on tänaseks – ehk vähem kui 24 tunniga – juba läbi müüdud. Seega, Phoebe fännid ei vedanud teda kindlasti alt. Kas aga Phoebe vedas oma fänne alt? See jääb igaühe enda otsustada.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis ja veebipoes phoebephilo.com!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.