Foto: Goldtime

Ehtebränd THE MAN defineerib kaasaegse mehe stiili

Täna saame vahendada rõõmusõnumi meestele! Nimelt on ehteketi Goldtime kauplustesse ja e-poodi jõudnud kvaliteetne meesteehete bränd The Man, mis defineerib kaasaegse mehe stiili ja enesekindlust. 

Millega täpsemalt tegu? The Man brändi näol on tegu Goldtime’i poolt loodud meesteehete brändiga, mida iseloomustavad julged disainivormid ning kvaliteetsed materjalid. “The Man sündis soovist pakkuda meestele ehteid, millega nad saavad väljendada oma unikaalset iseloomu,” tutvustab Goldtime’i juveel- ja meesteehete ostujuht Aveli Kippari. “Teame ju kõik, et naistele on kauplustes imeilus lai valik ehteid ja kui ehtemaailma trende järgida, siis üha enam ja enam saavad lõpuks teenitud tähelepanu ka mehed. Goldtime’is tahame olla olemas kõigile, ka meestele nende seikluslikel, tööalastel kui ka erilistel hetkedel. Nii sündis bränd The Man, mis uueneb igal hooajal, et inspireerida ja pakkuda parimat trendikat valikut ning kõrgeimat kvaliteeti meesteehetele. The Man on enesekindel valik kaasaegsele mehele, sobides ka ideaalseks kingiideeks!”

Aveli lisab, et The Man bränd on loodud mehele, kes teab, mida tahab ning julgeb näidata oma iseloomu. Turule tuuakse kolm ehtekollektsiooni “Fashion”, “Classic” ja “Luxury”.  Kollektsioon “Fashion” on mõeldud saatmaks kandjat nii igapäevastes hetkedes kui ka olemaks kaaslaseks seikluste laineharjal. Kollektsioon “Classic” on loodud linnaelu tempoga sammu pidamiseks ning kaasaegse stiili kehastuseks. Ajatut elegantsi ning stiiliklassikat põimib endasse kollektsioon “Luxury”, mille ehted on disainitud kestma põlvi ning väljendama stiilset enesekindlust elu kõige olulisematele hetkedel. “Luxury” ehted on tehtud 585 või 750 prooviga kullast.

The Man meesteehted leiab juba täna Goldtime’i kauplustest või e-poest goldtime.ee.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga ka galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloe Malle | Jeff Henrikson.

KES ON Anna Wintouri mantlipärija Chloe Malle?

Moemaailmas on vähe nimesid, mis tekitavad samasugust aukartust nagu Anna Wintour. Legendaarne peatoimetaja on kujundanud üle kolme aastakümne Ameerika Vogue’i suunda, muutudes ise elavaks sümboliks. Pole ime, et hetk, mil Condé Nast teatas Wintouri ametist lahkumisest, tekitas moeringkondades elevust ja spekulatsioone: kes küll võiks astuda tema kingadesse?

Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.

Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.

Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.

Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid