Millega täpsemalt tegu? The Man brändi näol on tegu Goldtime’i poolt loodud meesteehete brändiga, mida iseloomustavad julged disainivormid ning kvaliteetsed materjalid. “The Man sündis soovist pakkuda meestele ehteid, millega nad saavad väljendada oma unikaalset iseloomu,” tutvustab Goldtime’i juveel- ja meesteehete ostujuht Aveli Kippari. “Teame ju kõik, et naistele on kauplustes imeilus lai valik ehteid ja kui ehtemaailma trende järgida, siis üha enam ja enam saavad lõpuks teenitud tähelepanu ka mehed. Goldtime’is tahame olla olemas kõigile, ka meestele nende seikluslikel, tööalastel kui ka erilistel hetkedel. Nii sündis bränd The Man, mis uueneb igal hooajal, et inspireerida ja pakkuda parimat trendikat valikut ning kõrgeimat kvaliteeti meesteehetele. The Man on enesekindel valik kaasaegsele mehele, sobides ka ideaalseks kingiideeks!”
Aveli lisab, et The Man bränd on loodud mehele, kes teab, mida tahab ning julgeb näidata oma iseloomu. Turule tuuakse kolm ehtekollektsiooni “Fashion”, “Classic” ja “Luxury”. Kollektsioon “Fashion” on mõeldud saatmaks kandjat nii igapäevastes hetkedes kui ka olemaks kaaslaseks seikluste laineharjal. Kollektsioon “Classic” on loodud linnaelu tempoga sammu pidamiseks ning kaasaegse stiili kehastuseks. Ajatut elegantsi ning stiiliklassikat põimib endasse kollektsioon “Luxury”, mille ehted on disainitud kestma põlvi ning väljendama stiilset enesekindlust elu kõige olulisematele hetkedel. “Luxury” ehted on tehtud 585 või 750 prooviga kullast.
The Man meesteehted leiab juba täna Goldtime’i kauplustest või e-poest goldtime.ee.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga ka galeriis!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.