Foto: H&M

Õudusfilm, but make it fashion

Ajal, mil terve maailm alles toibub fuksiaroosa üleküllusest, on üks moemärk, mis paneb silma särama neil, kel süda tuksub rohkem Wednesday Addamsi kui Barbie rütmis. See on H&M ning oma tänavusügisese Studio kollektsiooniga on bränd võtnud eesmärgiks täita kõikide monokroomse moe armastajate unistused. 

Nimelt ei hakka H&M varjamagi, et septembris müügile jõudev – ja juba 10. aastat tähistav – Studio kollektsioon on saanud oma inspiratsiooni film noir kangelannadest. “This season the design team was inspired by horror-movie heroines whose style always stays sophisticated, no matter how spooky the circumstances. We wanted to channel that pulled-together look with pieces that confer polish, but are practical enough to transition effortlessly between situations and seasons,” sõnas H&M Studio kontseptsiooni ja disaini eest vastutav Linda Wikell.

Seetõttu leiab kollektsioonist ohtralt musta, ohtralt nahka, sinna juurde mõni tabav element. Esimesena jäävad komplekte uudistades muidugi silma need teravad nurgad, tugev rätsepatöö, keha kallistavad siluetid. Kuid see ei ole kindlasti kõik. Kollektsioonist leiab ka mõne mustri, mõne läikiva eseme, samuti kunstkarvast efektse kasuka. 

Vaata galeriist oma silmaga üle!

H&M Studio sügis/talv 2023 kollektsioon jõuab müügile H&Mi veebipoodi hm.com 28. septembril. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid