„Oleme väga uhked Stockmanni oma advendikalendri üle, mis sisaldab 24 ilutoodet meie kosmeetikaosakonna valikus olevatelt brändidelt. See on meie esimene ilukalender, aga seda erilisem, sest on pühendatud Stockmanni 160 aasta juubelile. Siit leiab toredat avastamist terveks jõulukuuks: jumestustooteid, looduskosmeetikat, hurmavaid aroome ning luksuslikku keha- ja juuksehooldust,” räägib Stockmanni kosmeetika kategooriajuht Nele Nedaškovskaja.
Ilukalendri staaridena võib esile tuua sellised tooted nagu Swissline 360° kortsudevastane silmaümbruse seerum, Sensai Absolute Silk Micro Mousse Treatment näovaht, Helena Rubinstein Re-Plasty Age Recovery Day Cream tõhus vananemisvastane nahka taastav päevakreem, Clinique High Impact ripsmetušš, MAC Matte MANGROVE huulepulk, Oribe Gold Lust kuivšampoon ja Rituals Sakura dušigeel. „Seda, millises aknakeses need tooted paiknevad, saad teada vaid siis, kui kauni kalendri endale soetad. Ja loomulikult on advendikalender eriline, ilus ja pikaks ajaks rõõmu pakkuv kingitus ka kõige kallimale sõbrannale. Kalendreid on müügil piiratud koguses, nii et tasub Stockmanni kiirustada,“ lisab Nele.
Kalendrist leiab veel ka selliseid kaubamärke nagu Alterna, Armani, Bionike, Björk & Berries, Björn Axen, Dermalogica, Dr. Hauschka, Joik Organic, Löwengrip, Magrada Organic Cosmetics, Matis, Max Factor, Opi, Rancé, Talika ja Wella Professionals.
Kalender on eksklusiivselt müügil vaid Stockmanni kaubamajas kohapeal limiteeritud koguses. Kalendri hind on 199 €. Olgu lisatud, et kalendris olevate toodete koguväärtus on 507 €.
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.