Foto: Stockmann

Mida leiab ilu täis Stockmanni jõulukalendrist?

Stockmanni iluosakonnal on saabuva pidude hooaja puhul üks imeline uudis – nimelt jõuab esimest korda Eestis müügile Stockmanni ilulemmikuid ja imelisi üllatusi täis jõulukalender. Jõulukalendris peidavad end nii reisi- kui ka täissuuruses tooted armastatud ilubrändidelt kogu maailmast. 

„Oleme väga uhked Stockmanni oma advendikalendri üle, mis sisaldab 24 ilutoodet meie kosmeetikaosakonna valikus olevatelt brändidelt. See on meie esimene ilukalender, aga seda erilisem, sest on pühendatud Stockmanni 160 aasta juubelile. Siit leiab toredat avastamist terveks jõulukuuks: jumestustooteid, looduskosmeetikat, hurmavaid aroome ning luksuslikku keha- ja juuksehooldust,” räägib Stockmanni kosmeetika kategooriajuht Nele Nedaškovskaja. 

Ilukalendri staaridena võib esile tuua sellised tooted nagu Swissline 360° kortsudevastane silmaümbruse seerum, Sensai Absolute Silk Micro Mousse Treatment näovaht, Helena Rubinstein Re-Plasty Age Recovery Day Cream tõhus vananemisvastane nahka taastav päevakreem, Clinique High Impact ripsmetušš, MAC Matte MANGROVE huulepulk, Oribe Gold Lust kuivšampoon ja Rituals Sakura dušigeel. „Seda, millises aknakeses need tooted paiknevad, saad teada vaid siis, kui kauni kalendri endale soetad. Ja loomulikult on advendikalender eriline, ilus ja pikaks ajaks rõõmu pakkuv kingitus ka kõige kallimale sõbrannale. Kalendreid on müügil piiratud koguses, nii et tasub Stockmanni kiirustada,“ lisab Nele. 

Kalendrist leiab veel ka selliseid kaubamärke nagu Alterna, Armani, Bionike, Björk & Berries, Björn Axen, Dermalogica, Dr. Hauschka, Joik Organic, Löwengrip, Magrada Organic Cosmetics, Matis, Max Factor, Opi, Rancé, Talika ja Wella Professionals. 

Kalender on eksklusiivselt müügil vaid Stockmanni kaubamajas kohapeal limiteeritud koguses. Kalendri hind on 199 €. Olgu lisatud, et kalendris olevate toodete koguväärtus on 507 €. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rhode

Kultusbränd Rhode tuli meile sammukese lähemale

Hailey Bieberi loodud nahahooldusbränd Rhode on lõpuks jõudnud siiapoole ookeani – ja seda isegi Läänemere äärde. Nimelt saab alates käesolevast nädalast brändi (üli)populaarseid tooteid tellida ametlikust veebipoest seitsmesse uude Euroopa riiki, sealhulgas Rootsi, Taani ja Soome.

Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.

Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid