Kindlasti on teie seas inimesi, kellele Balmuir ei ole üldsegi võõras. See Soome elustiilibränd on tegutsenud juba omajagu aastaid, samuti on see olnud saadaval meiegi kaubanduses. Kes aga kuuleb Balmuirist esimest korda, siis kõige lühemalt võib brändi kokku võtta nii: see on moe- ja kodusisustustooteid pakkuv bränd, mille eesmärk on algusest peale olnud luua ajatult klassikalisi ning hooajaüleseid esemeid, mis on sealjuures valmistatud ka parimatest ning kindlasti looduslikest materjalidest.
Üks peamisi materjale, mida Balmuir oma kollektsioonides kasutab, on kašmiir. Miks? Sest see on loodulik monomaterjal, mis on juba eos jätkusuutlikum ning õige hoolduse korral kestab ja püsib kaunina aastaid, kui mitte aastakümneid. Balmuiri kudumites kasutatav 100% kašmiir tuleb Sise-Mongooliast, kust pärinevad maailma hinnatumad kašmiirid. Loomulikult leiab ka Balmuiri värskest kollektsioonist soojust ning pehmust pakkuvaid kašmiirtooteid.
Balmuiri sügis/talv 2022 kollektsioon on ammutanud inspiratsiooni New Yorgi elavast ja tempokast elustiilist. Newyorklased on tuntud selle poolest, et püüdlevad alati funktsionaalsuse ja mugavuse poole, tegemata sealjuures kompromisse, mis puudutab nende personaalset stiili. Nii on ka Balmuir loonud külma hooaega sobivad tooted, mis kannavad endas looduslike materjalide parimaid omadusi, kuid sealjuures moodustavad maitsekaid komplekte, toetamaks mugavust ning aktiivset elustiili.
Tutvu Balmuiri uue kollektsiooniga galeriis, samuti heida pilk peale Portaili lemmikkašmiirtoodetele!
Parima valiku Balmuiri tooteid leiab Balmuiri veebipoest aadressil balmuir.com. Samuti on Balmuiri tooted saadaval Kaubamajas.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!