Foto: Renell Medrano

The Boy… vabandust, Bow Is Mine!

Nagu kirjutas väljaanne PAPER: „You’re not a true ’90s kid if you didn’t groove to „The Boy Is Mine” back in the day.” Jutt käib loomulikult lauljataride Brandy ja Monica superhitist, mis on meie ellu tagasi tulnud vägagi meeldival moel.

Nimelt on briti moemärk Self-Portrait jõudnud meie orbiidile kavala ja tõenäoliselt ennekõike just 90ndatel üles kasvanud moemaanidele rõõmu toova kampaaniaga. On võetud Self-Portraiti esimene käekott, Bow Bag, ning sõnamängu tulemusena tuldud välja sõnumiga „The Bow Is Mine”. Kuid see ei ole veel loomulikult kõik. Kes kampaanias üles astub? Ikooniline Naomi Campbell, kes taaselustab legendaarse muusikavideo, kust ei puudu parajas annuses nostalgiat ega tänapäeva noorele ulmeline…  juhtmega (!) telefon. 

Miks just selline valik? Self-Portraiti moemärgi asutaja Han Chongi sõnul inspireerisid teda käekoti loomise juures justnimelt 90ndated ning see, kui suurt osa muusika tollal meie (moe)elus mängis. Olid ajad, eks… 

Lisaks kampaaniavideole valmisid uue käekoti tähistamiseks fotod, mille taga fotograaf Renell Medrano ja stilist Haley Wollens. Fotosid saate kaeda artikli galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Olivier Rousteing
Foto: Francesca Beltran | Balmain.

Olivier Rousteing lahkub Balmainist

Pärast moemaailma niigi erakordset aastat, mil disainerite vahetused on raputanud suuri moemaju nagu Chanel, Loewe, Dior ja Bottega Veneta, teatas eile, 5. novembril ka Balmain, et nende armastatud loovjuht Olivier Rousteing lahkub ametist pärast 14 aasta pikkust teekonda Prantsuse luksusbrändi eesotsas.

Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.

„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“

Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid