Foto: Lilian Merila

NEED ON KOHAL! Lilli Jahilo kollektsiooni „The Art Collection” ametlikud fotod

Mõni aeg tagasi avanes meie lugejatel võimalus piiluda esimeste seas killukesi Lilli Jahilo värskest pre-fall 2017 kapselkollektsioonist „The Art Collection”. Täna oleme saanud enda käsutusse kollektsiooni lookbook’i valmiskaadrid ning loomulikult jagame neid teiegagi.

Meenutuseks nii palju, et „The Art Collection” on Lilli Jahilo värskeim autorikangastest loodud kapselkollektsioon, mille mustrid põhinevad uuele Volvo V40-le kujundatud motiividel, kus valge autokere oli lõuendiks Jahilo digitaalsetele pintslitõmmetele. Selle edasiarendusena valmis seitse ainulaadset kangamustrit, mis kõik vormitud struktuurseteks kleidimudeliteks.

Ühtlasi märgib see ainulaadne kollektsioon Lilli Jahilo brändi 7. sünnipäeva ning 3. märts on kuupäev, mil kollektsioon pidulikult Tallinna Kaubamajja müügile jõuab.

Kollektsiooni kunstipäraste fotode sünnile aitas kaasa andekas naiskond, kus fotokaamera taga oli Lilian Merila, stilisti ning loovjuhina astus üles Portaili enda Helene Vetik, meigi ja soengu eest kandis hoolt Eliise Brigita Mõisamaa ning vastutusrikkasse modelliametisse valiti Star Systemi modell Brigite.

Fotodel ilutsevad aksessuaarid, kingad ning sokid pärinevad kaubamärkidelt Tamaris, Fankadelik Vintage ja Happy Socks.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mari Makarov

MOESEERIA: The Last Relic

“Iga suvi toob endaga kaasa ühe väikese traditsiooni — mälestuse valgusest, soojusest ja kodumaisest loovusest,” tutvustab kodumaine fotograaf Mari Makarov värskelt valmiud fotoseeriat “The Last Relic”.

Moeseeria koondab kümme täiskomplekti Eesti disaineritelt, mille on oma nägemuse järgi kokku seadnud stilist Hannes Rüütel. Iga Mari Makarovi poolt 35mm filmile jäädvustatud kaader jutustab loo koostööst, ajatusest ja kohaliku moe hingusest — sellest, kuidas minevik ja olevik põimuvad hetkeks, mis jääb.

Fotoseeria loomisse panustasid modellina Ave Rohtla, meigikunstnikuna Gerda Miller, assisteeris Tuuliki Rohtla.

Vaata valminud seeriat galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Matthieu Blazy esimene peatükk CHANELis

Pariisi moenädal jõudis esmaspäeval oma kulminatsioonini, kui Grand Palais’ suursugused uksed avanesid CHANELi kevad/suvi 2026 moeetenduse jaoks. See polnud lihtsalt järjekordne moeetendus, vaid kauaoodatud hetk – Matthieu Blazy esimene kollektsioon legendaarse moemaja loovjuhina, poeetiline dialoog mineviku ja tuleviku, Gabrielle Chaneli ja tema moemaja uue järeltulija vahel.

Blazy, varasem Bottega Veneta loovjuht, astus CHANELi maailma austusega. Tema kevad/suvi 2026 kollektsioon oli kui kolmes vaatuses vestlus, mis koosles peatükkidest „Un Paradoxe“, „Le Jour“ ja „L’Universel“ – rääkides lugusid töö ja armastuse, mehelikkuse ja naiselikkuse, mineviku ja tuleviku vahel.

“Un Paradoxe” algas särgiga – lihtsa, ent tähendusega. See oli justkui sümboolne laen Gabrielle Chaneli suurelt armastuselt Boy Capelilt. Koostöös ajaloolise särgitootja Charvet’ga sündis CHANELi jaoks uus klassika: raskelt langev, ahelaga ääristatud särk, mis kord meenutas smokingut, kord öösärki. Moemaja ikoonilised tviidkostüümid said Blazy tõlgenduses vabad ja voolavad, kraeta jakid kandsid endas meeste õlajooni, kuid hoidsid CHANELile truud graatsiat. „See algab meeste garderoobist,“ sõnas Blazy, „sest Gabrielle Chaneli jaoks oli võrdsus alati seotud vabadusega.“

Blazy “Le Jour” tõi lavale päris CHANELi – mitte muuseumieksponaadi. Selles peatükis mõtiskles disainer rõiva kui põlvest põlve edasiantava eseme üle – nagu 2.55 käekott, mis näis kortsunud ja kantud, või tviid-jakid ja -seelikud, mis paistsid justkui õmblustest lagunemas. Krooniks olid siidist kudumid ja käsitsi maalitud lilled, mis nägid välja nagu lahti rulluvad kroonlehed – õrnad, aga tugevad, nagu Chanel ise.

Kolmas peatükk, “L’Universel” viis CHANELi universumi uuele orbiidile. Materjalide katsetamine, läbipaistvused, baroksed pärlid ja emailitud planeedid moodustasid sümbioosi mineviku ja tuleviku vahel. Modellid kandsid ikoonilisi kahte tooni kingi, mis ongi mõeldud liikumiseks – mitte poseerimiseks. Kõik tundus reaalne, kantav, ent samas muinasjutuline.

The Business of Fashionile antud intervjuus sõnas Blazy, et tema silmis oli valik lihtne: „Me võime teha esimese sammu ettevaatlikult, või luua nii, nagu see oleks meie viimane kollektsioon.“ Ta valis teise – ja tulemus oli vapustav. Enam kui 70 debüütkomplektiga Blazy CHANEL sai vaba, sensuaalne ja sügavalt inimlik. Ja võib-olla just seetõttu tundus see etendus nii õige, nii vajalik ja nii… CHANEL.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid