Foto: LOEWE

LOEWE uues kampaanias kohtuvad minevik, olevik ja tulevik

LOEWE sügis-talv 2017
LOEWE sügis-talv 2017

Tegelikult sai antud kampaania rohkem tähelepanu seetõttu, et kampaanias on kasutatud androgüünset modelli, kuid meie otsustasime, et rõhutame hoopis kogu kampaania põhisõnumit ja ideed.

Hispaania moemaja LOEWE otsustas tänavu jaanuari lõpus toimuvaks Pariisi meestemoenädalaks luua kolm kampaaniafotot, millest igaüks sümboliseerib kas minevikku, olevikku või tulevikku. Moemaja loovjuht Jonathan Anderson otsustas selleks puhuks kasutada minevikku sümboliseerivat vaikelu lilledest, oleviku sümboliseerivat uut ja peagi müügile jõudvat LOEWE meestekollektsiooni bucket-bag’i ning tuleviku sümboliseerivat androgüünset modelli Mark Overnisherit. Just Overnisher, kes on antud kampaania fotol riietatud musta nahka ning kaunistatud moebrändi kuldsete ehetega, on saanud kõige rohkem tähelepanu. Anderson ise aga ütleb, et see ongi suund, kuhu maailm või vähemalt moemaailm kindlasti liigub, ning üha enam hakkame sooneutraalseid rõivaid nägema nii meeste- kui ka naistekollektsioonides – senised traditsioonilised piirid muutuvad aina hägusemaks.

Et tuua antud kampaaniale (ning loomulikult LOEWE moemärgile endale) võimalikult palju tähelepanu, jõuavad antud kaadrid Pariisis rohkem kui 500 lehekioskile just meestemoenädala toimumise ajal. Kes sel ajal Pariisis kohal, hoidke aga silmad lahti!

Veel sarnaseid artikleid


Olivier Rousteing
Foto: Francesca Beltran | Balmain.

Olivier Rousteing lahkub Balmainist

Pärast moemaailma niigi erakordset aastat, mil disainerite vahetused on raputanud suuri moemaju nagu Chanel, Loewe, Dior ja Bottega Veneta, teatas eile, 5. novembril ka Balmain, et nende armastatud loovjuht Olivier Rousteing lahkub ametist pärast 14 aasta pikkust teekonda Prantsuse luksusbrändi eesotsas.

Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.

„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“

Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid