
H&Mi tänavusuvine rannariiete kollektsioon seab eesmärgiks tuua esile kõikide kehade ilu (kollektsioon on H&Mi kauplustes saadaval kuni suuruseni EU46 ning veebipoes kuni suuruseni EU50), toetudes iga naise sisemisele jõule ja enesekindlusele. Kollektsiooni keskmes on kehasse töödeldud siluetid, dekoratiivsed väljalõiked ja jätkusuutlikud materjalid. Klassikalised bandood, keha embavad bikiinipüksid ja trikood ning õlgadelt langevad topid on loodud ümbertöödeldud polüestrist, mis on saadud nii tööstusjäätmetest kui ka tarbimisjäätmeteks saanud plastpudelite ümbertöötlemise kaudu.

„Olen eriti uhke kangaste üle, millest meie rannarõivaste kollektsioon on loodud – tegemist on meie seni kõige jätkusuutlikuma rannakollektsiooniga, mille kõik tooted on vähemalt 85% ulatuses loodud ümbertöödeldud polüestrist,“ kommenteerib H&Mi naisterõivaste peadisainer Maria Östblom. „Samuti on meil väga hea meel selle üle, et saame kollektsiooni pakkuda inklusiivsetes suurusnumbrites, julgustades naisi end rannarõivastes mugavalt tundma.“
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.