Valentino moemajale ei ole ilumaailm loomulikult võõras. Bränd on oma moemaja alt andnud parfüüme välja juba 1978. aastast alates. Ometi on see moemärgi esimene täies mahus meigikollektsioon, millega tänavu üllatatakse. Hetkel ei ole kollektsiooni lansseeringu kohta ülemäära palju teada, kuid moemaja loominguline juht Pierpaolo Piccioli mõne õrritajaga siiski lagedale tuli. Ametlikus pressiteates seisis, et Valentino Beauty lansseeritakse vägagi suurejooneliselt: valikusse tuleb 40 eri toonis jumestuskreemi, 50 huulepulgatooni ja „eksperimentaalsed“ silmameigitooted. Piccioli ütles ka väga kenasti: „Valentino Beauty is human beauty, a couture makeup open to all genders, ages, and cultures.“
Hetkel on veel teada, et Valentino Beauty ametlikud kampaaniafotod avalikustatakse 31. mail ning siis saame ka teada, kuidas hakkavad uue ilumärgi tooted välja nägema. Kohe järgmisel päeval, 1. juunil saab hakata tooteid eeltellima Ameerika Ühendriikides ning üle maailma jõuab kollektsioon müügile augusti alguses. Seega tõesti – on, mida oodata.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.