H&M Conscious Exclusive AW20 on kollektsioon, mille ilu on sõna otseses mõttes loodud jäätmetest – innovaatiliste kangaste taga on protsessid, mis muudavad toidujäätmed naturaalseks riidekiuks, loovad kangaid jätkusuutlikul teel saadud puidumassist ja kasutavad unikaalset rõivastevahelist töötlust, kus vana eseme kiud liidetakse kokku uue rõivaesemega. Kollektsiooni stiilinootides vohavad dramaatilised volüümid, pehmelt struktureeritud siluetid ja glamuursed volangid, kombineerides jätkusuutlikud materjalid müstilise ja ahvatleva moeassortiiga. Rõivavalikut läbivad mustrid on inspireeritud lillelistest tapeetidest ja vanadest seinavaipadest, elu ja lagunemise temaatikale viitavad aga lilleaplikatsioonid ja koimotiivid. Naistekollektsiooni võtmeesemete hulka kuuluvad külluslikud erivärvides õhtukleidid, samuti volüümikad pluusid ja kehasse töödeldud ülikond. Tagasituleku teeb aga ka Conscious Exclusive meestekollektsioon, millest leiab klassikalise musta smokingu, šiki ülikonna, särgid ja reljeefse tekstuuriga kollase jaki.
Aksessuaaride valikus on ümbertöödeldud metallist loodud efektsed kaelakeed, kõrvarõngad ja kingade kaunistused, samuti päikeseprillid, mis on valmistatud Made of Air® materjalist, mille loomiseks kasutatakse biomassi. Kollektsiooni kuuluvad ka jalatsid, mis on loodud veinitööstuse kõrvalproduktidest saadud VEGEA™ veganinahast ning mida saab tänu eemaldatavale nahksele sokile kanda nii lahtise kui kinnise jalatsina.
„Seekordset Conscious Exclusive kollektsiooni luues tahtsime olla teerajajad, ületades loovuse ja jätkusuutlikkuse piire ning keskendudes jäätmetele. Selle tulemusel on kollektsiooni esemed valmistatud tõeliselt hämmastavatest materjalidest, mis on loodud kõikvõimalikest ülejääkidest. Loodame, et selliste ümbertöötlemise meetoditega töötades saavad jäätmed jätkusuutliku moetuleviku püsivaks osaks,“ sõnab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Erikollektsioon H&M Conscious Exclusive AW20 jõuab H&Mi e-poodi müügile 3. detsembril.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.