Marc Jabobsi moemaja võib küll ennekõike olla tuntud moekollektsioonide poolest, kuid ehk ei ole liiga suureks uudiseks, et brändil on olemas ka oma ilutoodete sari Marc Jacobs Beauty. Seda viimast tänane teadaanne ka puudutab. Nimelt on asunud bränd järgmise tõusva tähe otsingule ning lansseerinud kampaania #castmemarc, mille eesmärk on, loomulikult, uue esindusnäo leidmine „#BeautyMarc How-To” videotesse.
Rõõmusõnum kõikidele ilufanaatikutele üle maailma – seega siin Eestiski – on see, et kampaania on globaalne, mis tähendab, et kandideerida võivad kõik videomaailma ja -blogidega tuttavad näitsikud, ning soovi korral härradki, kel vanust rohkem kui 18 eluaastat. Osalemiseks postita Instagrami video, milles räägid Marc Jacobsile, miks ta peaks videotesse valima just sinu, ning lisa tag’id @marcbeauty ja #castmemarc.
Kas me mainisime, et võitja saab lisaks esindusnäoks olemisele ka aastavaru Marc Jacobs Beauty ilutooteid, kutseid Marc Jacobsi 2017. aasta üritustele, ning loomulikult ei puudu paketist ligipääs Marc Jacobsi rõivastele ja aksessuaaridele?
Arvesse võetakse kõiki neid videoid, mis on postitatud enne 5. detsembrit. Good luck!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.