Kui kogu lugu algusest lõpuni ära kuulata, siis ei tundu tegelikult Manolo – ja ka tema õetütre Kristina Blahniku – ülesastumine antud kampaanias üldsegi nii uskumatuna. Nimelt on Saksa „plätumärk” kaasanud Manolo Blahniku kingamärki valitseva duo (Kristina on hetkel brändi CEO) oma kampaaniasse „Personality Campaign”, mis toob fookusesse need inimesed, kes on päriselt aastaid Birkenstocke kandnud. Veel enam, kõik antud kampaania fotodel olevad persoonid kannavadki omaenda Birkenstocke, olgu need pärit aastast 2019 või 2004. Samuti said reklaaminäod valida pildistamise keskkonna ja oma rõivakomplektid, et kõik oleks võimalikult autentne, mitte lavastatud.
Nii tuligi välja, et nii Manolo kui ka Kristina on aastaid olnud Birkenstockide kandjad. Manolo kandis Birkenstocke juba nooruspõlves ning mäletab siiani, kui mugavad need olid, kui ta reisil olles nendes tundide kaupa uusi kohti avastas. Täna kannab Manolo oma – fotodelgi nähtavaid – Birkenstocke peamiselt Inglismaal Bathis oma armastatud lilleaias jalutades, kuid lisab, et alati peavad need olema paari pandud võimalikult värvikirevate Paul Smithi sokkidega!
Olgu ka lisatud, et kuigi meie tõime siinkohal välja Blahnikute pere, siis tegelikult on varasemalt antud kampaanias üles astunud ka näiteks Nobeli preemia laureaat Thomas Südhof ja moeringkonnas armastatud Grace Coddington.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.