Foto: Pressifoto

Anett avaldas koostöös Frediga videosingli “Write About Me”

Laulja-laulukirjutaja Anett avaldas koostöös Frediga (Frederik Küüts) Eesti Laulu poolfinaalis osaleva videosingli “Write About Me”. Loo video sai esmakordselt esitletud laupäeval Eesti Laulu erisaates. Anett ja Fredi astuvad üles Eesti Laulu 1. poolfinaalis 13. veebruaril.

““Write About Me” on minu ja Fredi esimene koostöö ja loodan, et see ei jää viimaseks, sest meil oli algusest peale väga hea loominguline klapp. Lugu räägib toksilisest armastusest ja kiindumusest kahe inimese vahel. Mulle meeldib, et see ei räägi mitte hetkeseisundist vaid jutustab loo, millel on algus ja lõpp, mis kujundab ühele armastusloole ajatelje,” avab loo tausta Anett.

“Lause “If you could write songs would you write one about me” ümber olid mõtted keerelnud minu peas juba aastaid ning too sama esimene õhtupoolik, kui me Anetiga lugu kirjutama hakkasime, tundus lõpuks olevat see õige hetk, et kauasäilinud idee sahtlist välja tuua. Ja sealt edasi läks kõik kuidagi hirmutavalt lihtsalt. Klapp muusikute ja inimestena oli kiire tekkima, mistõttu lugu ka juba pärast teist kirjutamissessiooni enam-vähem valmis oli,” kirjeldab loo valmimist kaasautor Fredi, kes on ühtlasi ise ka loo produtsent.

11. detsembril annab Anett Von Krahli uue kontserdisarja Krahl Sessions raames akustilise erikontserdi koos kohaliku R&B eredaima tähe Yasmyniga. Erilise formaadiga kontsertõhtu, kus artistid on laval ühel ajal, teineteise muusikat uute arranžeeringutega täiendamas. Just sel õhtul saab Aneti uut lugu esmakordselt elavas esituses kogeda. Lisainfo ja piletid leiab Ticketerist: https://www.ticketer.ee/krahl-sessions-anett-x-yasmyn-live

Kuula Aneti ja Fredi lugu Spotifyst.

Vaata ka uue loo videot: 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: maria kallastu | Sanna Rink.


“DDG” maria kallastu

Läbi digitaalse vaateakna, millele on justkui jäänud sõrmejäljed tänapäeva virtuaalsest puudutusest, kutsub maria kallastu kuulajaid kogema midagi tõeliselt uut. Tema värske kakskeelne singel „DDG (Digital Dream Girl)“ toob muusikamaastikule heli ja energia, mis sunnib seniseid piire ümber mõtestama.

Uues loos põimib maria kallastu eesti- ja ingliskeelse teksti sujuvaks, futuristliku hõnguga tervikuks, mille taustal võib kuulda nii elektroonika krõbinat kui ka naiselikku enesekindlust. Kõrge energiaga produktsiooni taga on lisaks Kallastule ka boipepperoni ja Mattias Tirmaste, kes hoolitsevad loo erksa gruuvi ja tehnilise täpsuse eest.

„See on järjekordne hea lugu, mis sündis koos heade sõpradega,“ sõnab maria. „Kujutasime ette elu digitaalse tüdrukuna ja lasime fantaasial lennata. Sukeldusime igasse detaili ning olen lõpptulemuse üle väga uhke.“

Ka staar-produtsent boipepperoni kinnitab, et koostöö on inspireeriv ja tulemused erakordsed: ”maria ja Mattiasega produdes pole ühtegi sellist päeva, kus mul poleks motivatsiooni stuudiosse minna – meil on tekkinud ühiselt tugev muusikaline keel. Juba ootan pikkisilmi hetke, mil album valla pääseb, sest see on tõesti midagi uut kodumaisel maastikul!”

Kuula uut pala: 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Matthieu Blazy esimene peatükk CHANELis

Pariisi moenädal jõudis esmaspäeval oma kulminatsioonini, kui Grand Palais’ suursugused uksed avanesid CHANELi kevad/suvi 2026 moeetenduse jaoks. See polnud lihtsalt järjekordne moeetendus, vaid kauaoodatud hetk – Matthieu Blazy esimene kollektsioon legendaarse moemaja loovjuhina, poeetiline dialoog mineviku ja tuleviku, Gabrielle Chaneli ja tema moemaja uue järeltulija vahel.

Blazy, varasem Bottega Veneta loovjuht, astus CHANELi maailma austusega. Tema kevad/suvi 2026 kollektsioon oli kui kolmes vaatuses vestlus, mis koosles peatükkidest „Un Paradoxe“, „Le Jour“ ja „L’Universel“ – rääkides lugusid töö ja armastuse, mehelikkuse ja naiselikkuse, mineviku ja tuleviku vahel.

“Un Paradoxe” algas särgiga – lihtsa, ent tähendusega. See oli justkui sümboolne laen Gabrielle Chaneli suurelt armastuselt Boy Capelilt. Koostöös ajaloolise särgitootja Charvet’ga sündis CHANELi jaoks uus klassika: raskelt langev, ahelaga ääristatud särk, mis kord meenutas smokingut, kord öösärki. Moemaja ikoonilised tviidkostüümid said Blazy tõlgenduses vabad ja voolavad, kraeta jakid kandsid endas meeste õlajooni, kuid hoidsid CHANELile truud graatsiat. „See algab meeste garderoobist,“ sõnas Blazy, „sest Gabrielle Chaneli jaoks oli võrdsus alati seotud vabadusega.“

Blazy “Le Jour” tõi lavale päris CHANELi – mitte muuseumieksponaadi. Selles peatükis mõtiskles disainer rõiva kui põlvest põlve edasiantava eseme üle – nagu 2.55 käekott, mis näis kortsunud ja kantud, või tviid-jakid ja -seelikud, mis paistsid justkui õmblustest lagunemas. Krooniks olid siidist kudumid ja käsitsi maalitud lilled, mis nägid välja nagu lahti rulluvad kroonlehed – õrnad, aga tugevad, nagu Chanel ise.

Kolmas peatükk, “L’Universel” viis CHANELi universumi uuele orbiidile. Materjalide katsetamine, läbipaistvused, baroksed pärlid ja emailitud planeedid moodustasid sümbioosi mineviku ja tuleviku vahel. Modellid kandsid ikoonilisi kahte tooni kingi, mis ongi mõeldud liikumiseks – mitte poseerimiseks. Kõik tundus reaalne, kantav, ent samas muinasjutuline.

The Business of Fashionile antud intervjuus sõnas Blazy, et tema silmis oli valik lihtne: „Me võime teha esimese sammu ettevaatlikult, või luua nii, nagu see oleks meie viimane kollektsioon.“ Ta valis teise – ja tulemus oli vapustav. Enam kui 70 debüütkomplektiga Blazy CHANEL sai vaba, sensuaalne ja sügavalt inimlik. Ja võib-olla just seetõttu tundus see etendus nii õige, nii vajalik ja nii… CHANEL.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid