Foto: H&M

ARGIPÄEVA MAAGIA H&M Studio uues kollektsioonis

H&M avalikustas täna oma 2019. aasta sügistalvise Studio kollektsiooni dramaatilistest meeleoludest ja naiselikust vaimsusest läbi imbunud kampaania, mille fotode autor on Christian MacDonald. Täpse rätsepatöö, siidiste kleitide ja ajaloolise hõnguga kudumite haarav kombinatsioon jõuab H&Mi e-poodi ning valitud kauplustesse 5. septembril.

Studio kollektsiooni muusaks on tänavu maagiline võlur keset modernset linna. Võtmeesemete hulka kuuluvad tugeva õlajoonega Itaalia villakangast mantel, sipelgapihaga rätsepakostüüm, liibuvad nahkpüksid, kaitsev-kohev pikk sulevest, elegantsed puuvillast ja viskoosist pluusid, kahetoonilised säärsaapad ning tuules lehvivad taaskasutuspolüestrist kleidid. Värvigammas jäävad silma sügisesed pruunid ja samblaroheline, mille taustal säravad tomatipunane ja happekollane. Mustrimaailm on inspireeritud magnetväljadest. Mitmekesine ja ajatu kollektsioon toob enesekindlate naiste ajastul muutusi feminiinsesse power-rõivastumisse.

“Meid inspireeris mõte argipäevamaagia leidmisest. Iga ese on loodud, et jõustada 24/7 modernset naist, kes otsib ajatuid ja vastupidavaid rõivaid, mis on samas ka pehmed ja spirituaalse hõnguga. Selles kollektsioonis on tõeliselt palju kestvaid ning linliku elustiiliga sobivaid esemeid,” räägib kollektsiooni kontseptsioonidisainer Angelica Grimborg.

“Kollektsioon on austusavaldus modernsele naisele, kes on tõeliselt vaba, jõustatud ja võitleb asjade eest, millesse ta usub. Ta loob oma stiili kombineerides klassikalisi vorme ja avangardsemaid esemeid. Otsustasime pildistada kollektsiooni keset kiireid New Yorgi tänavaid, mis on energia ja mitmekesisuse sulatusahjud – suurepärane sümbol, mis väljendab kollektsioonis valitsevat vabaduse, jõu ja energia meeleolu,” selgitab kollektsiooni fotode komplektid sobitanud stilist ja loovkonsultant Ludivine Poiblanc.

H&M Studio on H&Mi kõige moekam kollektsioon, mille on Stockholmi ateljees loonud H&Mi enda disainerid. Kollektsioon valmib limiteeritud koguses ning seda esitletakse kaks korda aastas rahvusvahelise moemaailma graafikuid järgides.

Tutvu 5. septembril müügile jõudva H&M Studio kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid