Studio kollektsiooni muusaks on tänavu maagiline võlur keset modernset linna. Võtmeesemete hulka kuuluvad tugeva õlajoonega Itaalia villakangast mantel, sipelgapihaga rätsepakostüüm, liibuvad nahkpüksid, kaitsev-kohev pikk sulevest, elegantsed puuvillast ja viskoosist pluusid, kahetoonilised säärsaapad ning tuules lehvivad taaskasutuspolüestrist kleidid. Värvigammas jäävad silma sügisesed pruunid ja samblaroheline, mille taustal säravad tomatipunane ja happekollane. Mustrimaailm on inspireeritud magnetväljadest. Mitmekesine ja ajatu kollektsioon toob enesekindlate naiste ajastul muutusi feminiinsesse power-rõivastumisse.
“Meid inspireeris mõte argipäevamaagia leidmisest. Iga ese on loodud, et jõustada 24/7 modernset naist, kes otsib ajatuid ja vastupidavaid rõivaid, mis on samas ka pehmed ja spirituaalse hõnguga. Selles kollektsioonis on tõeliselt palju kestvaid ning linliku elustiiliga sobivaid esemeid,” räägib kollektsiooni kontseptsioonidisainer Angelica Grimborg.
“Kollektsioon on austusavaldus modernsele naisele, kes on tõeliselt vaba, jõustatud ja võitleb asjade eest, millesse ta usub. Ta loob oma stiili kombineerides klassikalisi vorme ja avangardsemaid esemeid. Otsustasime pildistada kollektsiooni keset kiireid New Yorgi tänavaid, mis on energia ja mitmekesisuse sulatusahjud – suurepärane sümbol, mis väljendab kollektsioonis valitsevat vabaduse, jõu ja energia meeleolu,” selgitab kollektsiooni fotode komplektid sobitanud stilist ja loovkonsultant Ludivine Poiblanc.
H&M Studio on H&Mi kõige moekam kollektsioon, mille on Stockholmi ateljees loonud H&Mi enda disainerid. Kollektsioon valmib limiteeritud koguses ning seda esitletakse kaks korda aastas rahvusvahelise moemaailma graafikuid järgides.
Tutvu 5. septembril müügile jõudva H&M Studio kollektsiooniga allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.