Ennekõike on muidugi tegemist Karl Lagerfeldi moemärgi ning ilugigandi vahelise koostööga. Juba ainukesest reklaamfotost kumab läbi just sellele moemärgile omane käekiri ning loomulikult musta ja valge värvi kontrast. Lagerfeldi brändi esindaja Caroline Lebari sõnul sai tegelikult töö ühise kollektsiooni kallal alguse veel enne Karl Lagerfeldi meie seast lahkumist. Sellegipoolest otsustati alustatuga lõpuni minna ja nii ongi septembris oodata müügile kollektsiooni, mis annab edasi „rock-chic style, fused with a sense of Parisian elegance” nägemust.
Kui meieni peaks jõudma kollektsiooni kohta lisainfot, siis loomulikult hoiame teidki uudistega kursis.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.