Foto: H&M

Segu glamuurist ja muretust stiilist: H&Mi uus “CONSCIOUS EXCLUSIVE” kollektsioon

H&Mi “Conscious Exclusive” kevad 2019 kollektsioon on täiuslik segu glamuurist ja muretust stiilist. Rõivaste inspiratsiooniks on meie planeedi imed. Kollektsioon uurib looduse ilu ja ravijõudu, ent tunnustab samas ka tehnoloogiat ja innovatsiooni kestlike materjalide maailmas ning protsesse, mis viivad jätkusuutlikuma moetuleviku suunas. Kollektsioon jõuab valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja H&Mi ning e-poodi müügile 11. aprillil.

Tänavukevadine “Conscious Exclusive” kollektsioon on tulvil stiilseid peorõivaid, aga ka vabama joonega esemeid argipäevaks. Dramaatilisi rüüse, asümmeetrilisi all-ääri, delikaatselt nahka paljastavaid avasid, volüümikaid siluette, sügavaid v-kaeluseid ja sillerdavaid litreid tasakaalustavad sportlikumad detailid nagu nöörvoldid, paelad, kummiga kokku krousitud värvlid ja randmeosad. Kollektsiooni tähelepanu keskmes on ka julged taimedest ja puudest inspireeritud mustrid. Värvipalett ammutab inspiratsiooni kaunite vääriskivide lilladest, sinistes, rohelistest ja roosadest toonidest, millele lisatakse musta, kulda ja hõbedat.

Kollektsiooni printe ja kangaid saab omavahel suurepäraselt kombineerida. Näitena võib tuua roosa alt laienevate varrukatega orgaanilisest siidist õmmeldud pluusi, mis sobib hästi liivakarva taaskasutuspolüestrist valmistatud pükstega. Rüüsidega heleroheline maksiseelik klapib hästi õrna liibuva luukarva topiga. Omavahel tasub kokku sobitada ka sama mustriga esemeid, proovida konkreetsema joonega naturaalvalget pükskostüümi ning vaskset litrikleiti. Kollektsiooni üks suurimaid pilgupüüdjaid on naturaalsele nahale suurepärast alternatiivi pakkuvast hõbedasest Piñatex®ist ja värvikirevast žakaarkangast valmistatud jakk, samast materjalist püksipaar ja kauboisaapad. Volüümikate lendlevate siluettide tasakaalustamiseks sobivad hästi garderoobiklassikaks kujunenud basseiniplätud, mis viimistlevad iga look’i argisema meeleoluga ja lisavad samas ka veidi lustakust.

“Conscious Exclusive” kollektsiooni puhul tasub alati juttu teha ka uutest innovaatilistest materjalidest, milleks on sellel hooajal Piñatex®, BLOOM™ Foam ja Orange Fiber. Piñatex® on alternatiiv naturaalsele nahale, mille valmistamiseks vajaminevad tselluloosikiud on pärit ananassilehtedest. Piñatex®ist on valmistatud tagi, mahuka ridiküli ja kauboisaabaste hõbedased detailid. BLOOM™ Foam on plastiline taimne vaht, mille toormeks on mageveekogude vetikamass. Sellest uuest ja põnevast materjalist on valmistatud näiteks basseiniplätude tallad. Siiditaolise materjali Orange Fiber tsellulooskiud on toodetud tsitrusemahla tootmise kõrvalproduktidest. Luksuslikust materjalist on loodud hele puhvis varrukatega topp. Lisaks juba mainitud jätkusuutlikele materjalidele on kollektsioonis kasutusel ka taaskasutuspolüester, orgaaniline puuvill, orgaaniline linane, orgaaniline siid, TENCEL™, taaskasutusplastik, taaskasutusklaas ja taaskasutushõbe.

Tutvu tänavukevadise “Conscious Exclusive” kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid