Foto: aninesworld.com

8 moeblogija komplekti, millest sel nädalal snitti võtta

Mõni nädalake tagasi said meie suurejoonelise tähelepanu osaliseks blogijatest härrad, täna aplodeerime ja toome eeskujuks ka naissoost stiilitare. Kuna täpselt ½ Portaili naiskonnast viibib hetkel Los Angeleses, tundus igati teemakohane võtta loo esimene stiilne kangelanna just „inglite linnast”. Lubage esitleda – moeblogija Anine Bing.

Anine Bing on tegelikult küll Skandinaaviast pärit, kuid juba aastaid on ta resideerunud nimelt Los Angeleses. Anine Bingi ainult blogijaks nimetamisest muidugi jääb väheks, sest tegelikult on ta endanimelise moebrändi asutaja ja loovjuht ning seeläbi ka tegus ettevõtja. Samuti on ta kahe toreda lapse ema. Tema bränd on tänaseks LA-st välja kasvanud, tagasi teisele poole ookeani, kus ta avab üksteise järel esinduskauplusi nii Pariisis, Londonis kui Madridis.

Kui rääkida Anine Bingi stiilist, siis tõestab ta väga edukalt, et California stiil ei tähenda ainult rannariideid ega joogapükse. Ta sobitab enda seljas edukalt teksapükse, T-särke, nahktagisid – nagu arugi saate, on need meeldivad basic’ud – millele ta annab omakorda särtsu kas kuldsete saabaste või vintage-Chaneli käekottidega. Loomulikult kannab ta ka ise väga palju oma brändi loomingut olles seeläbi parimaks reklaamiks ja inspiratsiooniks ka teistele moemaanidele. Vaata meiegi valikut Anine parimatest komplektidest allolevast galeriist!

Anine Bingi blogiga saab tutvuda aadressil aninesworld.com ning tema moebrändiga aadressil aninebing.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Miu Miu

“Miu Miu tüdruk” Kylie Jenner

Kylie Jennerist on ametlikult saanud Miu Miu girl – vähemalt viitab sellele moemaja uus sügis/talv 2025 reklaamkampaania. Kui varasemalt on Miu Miu esindamise au kuulunud pigem õele Kendall Jennerile, siis tundub, et nüüd on Kylie kord rambivalgusesse astuda.

Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.

Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.

Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid