Anine Bing on tegelikult küll Skandinaaviast pärit, kuid juba aastaid on ta resideerunud nimelt Los Angeleses. Anine Bingi ainult blogijaks nimetamisest muidugi jääb väheks, sest tegelikult on ta endanimelise moebrändi asutaja ja loovjuht ning seeläbi ka tegus ettevõtja. Samuti on ta kahe toreda lapse ema. Tema bränd on tänaseks LA-st välja kasvanud, tagasi teisele poole ookeani, kus ta avab üksteise järel esinduskauplusi nii Pariisis, Londonis kui Madridis.
Kui rääkida Anine Bingi stiilist, siis tõestab ta väga edukalt, et California stiil ei tähenda ainult rannariideid ega joogapükse. Ta sobitab enda seljas edukalt teksapükse, T-särke, nahktagisid – nagu arugi saate, on need meeldivad basic’ud – millele ta annab omakorda särtsu kas kuldsete saabaste või vintage-Chaneli käekottidega. Loomulikult kannab ta ka ise väga palju oma brändi loomingut olles seeläbi parimaks reklaamiks ja inspiratsiooniks ka teistele moemaanidele. Vaata meiegi valikut Anine parimatest komplektidest allolevast galeriist!
Anine Bingi blogiga saab tutvuda aadressil aninesworld.com ning tema moebrändiga aadressil aninebing.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.