Gardesti mitmekülgsest valikust leiab tooteid, mis aitavad sul suveks ruumid ümber mõtestada – seda nii sees kui väljas. Siin on seitse ideed, kuidas luua imeline oaas, kus tahaksid olla just nüüd, kui elu kolib õue.
1. Vaasid, mis loovad ilu nii tuppa kui terrassile
Vaasid on ajatud sisustuselemendid, mis sobivad suurepäraselt nii söögilaua keskpunktiks kui ka õue atmosfääri loojaks. Paiguta eri kujuga vaase terrassilauale, rõdu servale või aknalauale – koos hooajaliste lillede või hoopis kuivatatud kõrrelistega lisavad need hetkega isikupära ja värskust. Paljusid vaase saab kasutada ka väiksemate toataimede pottidena, mistõttu sobivad need ideaalselt nii tuppa kui ka välja.
2. Lauanõud, millega muuta hommikurutiin elamuseks
Pikad suvehommikud rõdul või aias nõuavad väärilist serveeringut. Miks mitte muuta hommikukohv või lõunasöök pisikeseks rituaaliks, kasutades ilusaid ja kvaliteetseid lauanõusid? Naturaalsed materjalid, pastelsed toonid ja käsitööna mõjuvad detailid loovad sooja ja koduse atmosfääri. Mõni serveerimisalus või karahvin võib leida koha ka terrassilaual, muutes igapäevase kohe pidulikuks.
3. Suveõhtute parimad kaaslased? Nutikad valgustid!
Valgus ei ole ainult funktsioon – see on meeleolu looja. Õdusad suveõhtud aias või rõdul saavad uue tähenduse, kui lisad valgust, mis loob pehmust ja soojust. Laternad, LED-lambid või juhtmevabad laualambid sobivad hästi õue ning muudavad õhtud visuaalselt nauditavaks. Kui aga suvi vihjab vihmale, kolib sama valgusti hõlpsalt elutoa aknalauale või magamistoa öökapile.
4. Tekstiilid lisavad hubasust nii terrassile kui diivanile
Pehmed pleedid, värvilised padjad ja naturaalsest kangast linikud töötavad suurepäraselt nii diivanil kui terrassitoolil. Kui õhk jahedamaks kisub, haara pleed ümber ja naudi suve hilist valgust. Lisaks on tekstiilid lihtne viis hooajaliseks värskenduseks – vali suveks heledamad toonid ja põnevamad loodusmustrid, sügisel vaheta need taas tumedama värvigamma vastu.
5. Toataimed toast välja
Toataimed ei pea piirduma vaid siseruumidega. Suvel võib julgelt kolida mitmed taimed õue – rõdule, verandale või terrassile. Need loovad ühtse atmosfääri ja visuaalse järjepidevuse toa ja õueala vahel. Samuti on trendikas kombineerida taimi erinevatesse pottidesse või isegi vaasidesse, et lisada mitmekesisust ja mängulisust. Muide, on tõestatud, et lopsakad rohetaimed pakuvad mitte ainult silmailu, vaid aitavad ka lõõgastuda!
6. Puhkus… omaenda kodus!
Kui suvel veedame rohkem aega õues, tasub ka rõdu või terrass kujundada selliseks, et seal oleks tõeliselt hea olla. Olgu sul pisike rõdu või avar aianurk, hästi valitud aiamööbel, padjad ja lisadetailid muudavad selle tõeliseks lemmikpaigaks. Mugavad toolid, kokkupandav laud, küünlad ja laternad – see kõik loob tunde, et oled justkui puhkusel… omaenda kodus.
7. Isikupära on detailides
Kodu suvine sisustamine on mänguline – katseta julgelt eri tootegruppe: too pleed õue, vaas terrassilauale, tõsta õuetaimed tuppa vihmase ilma eest. Gardesti lai tootevalik pakub võimalusi erinevateks kombinatsioonideks ja üllatavateks lahendusteks. Otsusta selle järgi, milline on sinu suvine elurütm, ja kujunda kodu – nii sees kui väljas – selle ümber.
Tutvu Gardesti tootevalikuga, millega sisustada kodu nii sees kui väljas, galeriis!
Valiku hea hinnaga kvaliteetset sisustust nii õue kui tuppa leiad Gardesti sisustus- ja aianduskeskusest Tartus, aadressil Roheline tänav 14 ning veebipoes gardest.ee.
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.
Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.
„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”
Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.
„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”
Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.
Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.
14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!