Foto: Nespresso

7 põhjust, miks külastada Nespresso kohvibutiiki Tallinnas

Kohvisõpradel on põhjust rõõmustada – maailmakuulus Šveitsi kaubamärk Nespresso on jõudnud Tallinna! Ülemiste keskusest on saanud kodu Eesti esimesele Nespresso pop-up kohvibutiigile, kus saab avastada laia valiku Nespresso tooteid ning nautida erakordset kohvikogemust. 

Mis teeb aga Nespresso uue kohvibutiigi eriliseks? Meie teame!

Ainus Nespresso butiik Eestis

Kui seni olid Nespresso tooted Eestis saadaval vaid e-poe kaudu, siis nüüd on võimalus neid päriselt kohapeal näha, katsuda ja proovida. See on suurepärane uudis kõigile kohvigurmaanidele, kes eelistavad enne ostu tegemist oma silmaga kohvikvaliteedis ja -maitses veenduda.  

Lai tootevalik – masinatest kapslite ja tarvikuteni

Nespresso pop-up butiigis on müügil nii Vertuo kui ka Original sarja kohvimasinad, erinevad kohvikapslid ja lai valik kohvitarvikuid. Lisaks leiab poest ka kohviga sobivaid maiustusi, et teha oma kohvielamus veelgi erilisemaks.

Ekspertide nõu ja personaalne konsultatsioon

Pop-up butiigis on kohal Nespresso kohvieksperdid, kes aitavad leida just sinu maitse-eelistustele ja elustiilile sobivaimad tooted. Soovid teada, milline kohvimasin sulle sobiks või kuidas erinevad kohvisordid maitsevad? Butiigis saad kõikidele küsimustele vastused.  

Tasuta kohvi degustatsioon, loomulikult! 

Ei ole kindel, millist kohvi eelistada? Nespresso butiigis saad proovida erinevaid kohvimaitseid ning avastada uusi lemmikuid. Tasuta degustatsioon annab võimaluse veenduda, kas eelistad hoopis pehmemat või intensiivsemat kohvi.  

Mugav kapslite tagastamise võimalus

Jätkusuutlik eluviis on paljudele üha olulisem ning Nespresso panustab sellesse ka Eestis. Kõik Nespresso kapslid on valmistatud vähemalt 80% ulatuses taaskasutatud alumiiniumist – metallist, mida saab taaskasutada lõpmatu arv kordi. Nii saab ka uues pop-up butiigis tagastada kasutatud Nespresso kohvikapslid, et need saaksid taaskasutatud alumiiniumina uue elu.

Eksklusiivsed pakkumised Nespresso klubi liikmetele

Kui oled Nespresso klubi liige, siis tea, et ka pop-up butiigis kehtivad samad eksklusiivsed pakkumised, mis e-poes. Nii saad oma lemmikkohvi või tarvikud kätte mugavalt ja soodsalt.  

Püsiv butiik – mitte lihtsalt ajutine pop-up 

Kuigi nime järgi võiks arvata, et see on ajutine lahendus, siis tegelikult jääb Nespresso butiik Ülemiste keskusesse püsivalt. See tähendab, et saad alati tulla kohvi ostma, uusi maitseid avastama või lihtsalt mõnusat kohvielamust nautima.  

Seega, kui oled kohvisõber, siis Nespresso pop-up butiik Tallinnas on kindlasti koht, mida külastada. Butiik asub Ülemiste keskuse 1. korrusel A sissepääsu lähedal.

Milline on Portaili peatoimetaja Aljona Eesmaa Nespresso eelistus?

„Nespresso on olnud minu kohvikaaslane juba aastaid ning selle ajaga on kindlasti välja kujunenud omad lemmikud,“ alustab Aljona. „Kuna mul on täna rõõm olla kahe erineva Nespresso kohvimasina omanik, saan nautida nii Original kui ka Vertuo sarja kohvisid – ühte Tallinna ja teist nädalalõpukodus.“

Original sarjast toob Aljona oma lemmikuna esile World Explorationsi sarja, mis on inspireeritud maailma eripalgelistest kohvikultuuridest. „Rikkalik ja täidlane Stockholm Lungo ning hõrgult mõrkjas Paris Espresso on kindlasti meie majapidamise populaarsemad valikud,“ sõnab Aljona.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aljona Eesmaa (@aljonaeesmaa)

Vertuo valikust tõstab Aljona esile Coffee+ sarja, mille ženšenni ekstrakti ja pehme karamellinoodiga Ginseng Delight topeltespresso on tõeline maius päeva alustuseks. „See on kindlasti minu enim joodud Vertuo kohv.“

Samuti kiidab Aljona Nespresso kofeiinivabu kohvisid, sest mõnikord tahaks nautida hõrku kohvijooki ka õhtuti – ilma, et see segaks eesootavat und.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Silverspoon
Foto: Koyo

Silverspoon autasustas 2025. aasta parimaid restorane

31. oktoobri õhtul kogunesid gastronoomia valdkonna esindajad Lennusadamas pidulikule Silverspoon/Hõbelusikas galale tunnustamaks Eesti gastronoomia- ja restoranimaastiku parimaid tegijaid 

Pidulikule õhtusöögile oli kogunenud külalislahkuse valdkonna koorekiht eesotsas tipprestoranide juhtide ja peakokkadega, kellele elasid kaasa tuntud avaliku elu tegelased ja kohaliku toidukultuuri austajad.

Silverspooni tänavuse õhtusöögi menüü autoriks oli 2024. aasta parimaks kokaks tunnistatud Silver Illak ning taimetoidu eelistajad said nautida Ragnar Bambergi (Tervise Catering) loomingut. 

Rikkaliku meelelahutusprogrammi naelaks oli maailmas suurt tähelepanu saavutanud mitmekülgne artist ja modell Rita Lynch, kelle artisti ampluaasse kuuluvad laulmine, näitlemine ja burleskinumbrid. Lavale astusid ka Koit Toome, Uku Suviste, Karl Killingu ja Lauri Pihlapi poistebänd.

Õhtu tõelisteks kangelasteks olid aga parimatest parimad gastronoomia valdkonna tegijad, kes viisid koju Silverspoon/Hõbelusikas 2025. aasta tunnustusauhinnad järgmistes kategooriates:

Best Fine Dining – Ecrin

Best Casual Dining – Dominic

Best National Cuisine – Gobi 

Best Restaurant Service  Koyo

Best Family Restaurant – GOSPA

Best Italian Cuisine – Dominic

Best Asian Cuisine – Koyo

Best French Cuisine – Ecrin

Best Chef – Alexey Aleksandrov (Ecrin) 

Media Award – Kaupo Karelson

Jätkusuutliku ning püsiva kvaliteedi auhind – Rudolf

Selle aasta tulemuste puhul märkisid korraldajad, et kõikide kategooriate esimese kümne hulka tulnud restorane eraldasid peaauhinnast vaid punktisummade üksikud komakohad. See näitab kohaliku restorani valdkonna tugevat ja ühtlast taset, mis omakorda iseloomustab meie toidu- ja restoranikultuuri elujõudu.

Silverspoon/Hõbelusikas võitjad selguvad 150-liikmelise kohtunik-hindajate kogu anonüümsete restoranikülastuste põhjal. Hindajad täidavad elektroonilised ankeedid, mis edastatakse audiitorfirmale PricewaterhouseCoopers, kes kogutud ankeetide punktisummades põhjal selgitab välja kõikide kategooriate edetabeli. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid