Alustuseks räägime, millega ametlikult tegu. Kodumaise kosmeetika lipulaeva uus tekstuuri muutev silmaseerum silub, niisutab, värskendab, jahutab, täidab jooned ja kortsukesed ning pinguldab. Saime teada, et see on väga erilise koostisega toode, mille jahutav ja värskendav mõju on kohe tunda tänu aloe vera, kurgimahla ja innovatiivse polümeeri suurele sisaldusele. „Niatsiinamiid niisutab naha pinda ja rahustab ning väikese molekulmassiga hüaluroonhape pakub nahale süvaniisutust. Seerumis on neli peptiidi – osad aitavad alandada turseid, mis naha elastsuse vähenedes kimbutama kipuvad, teised siluvad jooni ja tõstavad naha toonust ning ergutavad rakkude tööd,” tutvustas meile D’Difference’i brändijuht Carmen Kibur. „Erilise sileduse annab veel Läänemere punavetika ekstrakt. Taimsete tüvirakkude ekstrakt on üks parimaid looduslikke naha elastsuse hoidjaid!”
Juba see kõlas nii suurepäraselt, et seerum läks Portaili mõlemal testijal, nii Aljona Eesmaal kui ka Helene Vetikul, käiku kohe, kui sellele käed külge said.

„Kuna isiklikus kreemiarsenalis oli puudu just silmakreem ja suve lõppedes ilmusid silmad päikseprillide tagant taas välja, siis läks 6D-silmaseerum käiku kohe ja pikaajaliselt. Testinud seerumit nüüdseks kuu aega, võin öelda, et ma pole vist viitsinud ühtegi nahatoodet nii järjepidevalt igapäevaselt kasutada – vahel isegi kaks korda päevas,” räägib disainer ja Portaili kaasasutaja Helene. „Alustuseks tuleb kindlasti üllatusena, kui paks see seerum on, mõni võib lausa ehmuda, nagu paneks primerit või maakeeli tekstuurilt tarretist silma alla. Samas möödub minut ja kadunud ta ongi – imendudes nagu võluväel. Seerumi kirjelduses lubatud jahutav efekt on kindlasti olemas, kuid ei ütleks, et see oleks ülemäära külm, pigem selline kerge tunne – nagu väike tuuleiil. Kõige olulisem aga – kas kortsukesed saavad silutud? Muidugi ei saa ükski kosmeetikatoode mängida kirurgi rolli, kuid just hommikune kasutus näitas, et turse ja esmane padjakas, millest väljatulek võtab ühel 37-aastasel nahal paar tundi aega, kaob seerumit kasutades päris kiiresti. Ühel kasutusnädalatest olid mul käsil videovõtted, kus pidin hommikuti juba kell üheksa täies hiilguses kaamera ees esinema ning sel ajal määrisin seerumit silma alla igal õhtul ja hommikul. Tundub, et mitte keegi ei saanud aru, et mul on raju ärevus ja üleväsimus ning ma ei olnud pool ööd maganud, sest silmad seda ei reetnud. Samas olenemata sellest, et minu otsuse kohaselt on seerumi toime tõepoolest efektiivne, soovitan iluhoolitsusi siiski hea ööune ja rahuliku meelega kombineerida!”
Kui juba selle tagasiside peale ei tekkinud soov kohe seda seerumit ostma joosta, siis Aljonal jagub kiidusõnu veelgi. „Nii head jahutavat efekti ei ole ma tundnud veel ühegi silmakreemi puhul – ja uskuge mind, proovinud olen ma neid omajagu,” räägib Portaili peatoimetaja. „Muidugi oli vaja alguses natuke harjuda nii silmaseerumi tekstuuri kui ka õige koguse kättesaamisega.” Nimelt on silmaseerum D’Difference’i suurematele austajatele juba tuttavas pakendis, kus seerum on turvaliselt valguse ja kasutaja näpukeste eest peidus. Kaanele vajutades tuleb välja piisav kogus silmaseerumit, et pakkuda leevendust väsinud silmadele ning teha nendega muidki kiiduväärt imesid. „Kui see kogus peaks aga liiga suur tunduma, siis Carmeni suurepärane nipp oli kasutada seerumit nii nina kui ka suu ümber olevatel kortsukestel – toimib imeliselt ja ükski gramm ei lähe raisku!”
Nii nagu Helenel on ka Aljonal 6D-silmaseerum täna igapäevaselt kasutuses ning alati kaasas, kui töö või elu viib kodunt kaugemale. „On imetlusväärne, millist tööd teeb D’Difference ühe tootega. Teades brändi tausta, ei tohiks tegelikult üllatusena tulla, kui nende iga uus toode paneb püsti seistes aplodeerima – kuid ikkagi, sa kasutad ning ei suuda ära imestada, et nii head nahahooldustooted luuakse meil siinsamas Eestis,” lisab Aljona lõpetuseks.
D’Difference’i uus 6D ADVANCED PERFECTION silmaseerum on juba saadaval nii D’Difference’i edasimüügikohtades kui ka veebipoes ddifference.com.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!