Alusta väikeste detailidega
Kui soovid proovida midagi uut, on alati mõistlik alustada väikeste sammudega. Lisa hõbedasi aktsente detailidena – näiteks puuviljakorvid, ehtekarbid, pildiraamid, taimepotid või aktsentvalgustid. Juba väike hõbedane lauavalgusti annab ruumile uue hingamise, jäädes samas tagasihoidlikuks.
Peegel kui hõbedane aktsent
Peeglid on loomulik viis lisada interjööri hõbedasi toone. Kui valid hõbedase raamiga peegli, saad lisada veelgi dekoratiivsema elemendi, mis muudab ruumi avaramaks. Ka metallist raamidega seinakunst toob ruumi meeldivat elegantsust.
Harmoonia metallide segamisest
Hõbedatoonides sisustamine ei tähenda, et peaksid täielikult loobuma kullast ja messingist. Tegelikult võib erinevate metallide segamine luua huvitava ja šiki tulemuse. Hõbe ja kuld koos annavad võimaluse mängida sooja ja külma tooniga ühes ja samas ruumis. Oluline on hoida kogu sisekujundus tasakaalus ja harmooniline.
Lisa ajatut vintaaži
Kui soovid hõbedasi aktsente lisada ilma, et tulemus tunduks liiga trendikas ja modernne, siis eelista vanakraamipoodidest või antiigimessidelt pärit vintage-messingist ja hõbedast esemeid. Sellised leiud lisavad sisekujundusse iseloomu ja on ajatud, sobides hästi kokku nii kaasaegsete kui ka klassikaliste elementidega.
Mitte ainult nipsasjakesed
Roostevaba teras on peegelduv materjal, mis aitab ruumi mõõtmeid visuaalselt suurendada. Hõbedased seinariiulid, kohvilauad või terved kapid pakuvad suurepärast viisi, kuidas muuta interjööri modernsemaks.

Kroomitud viimistlus ja harjatud teras köögis
Kuna kroomitud ja harjatud teras on tänapäeval sisustuses üks kuumimaid trende, siis näeme seda kõiges alates vaasidest ja lauanõudest kuni mööbli ja lampideni. Ka väiksemad, kuid väga praktilised köögitarvikud ja lauatarbed saavad olla terasest, pakkudes nii esteetilist kui ka vastupidavat lahendust.
Kokkuvõttes võib roostevaba terase ja hõbedaste toonide lisamine interjööri olla maitsekas ja ajatu viis, kuidas tuua ruumi modernsust ja elegantsi. Pea ainult meeles, et tasakaal ja detailide peensus on võtmesõnad, kui soovid, et tulemus oleks šikk ja harmooniline.
Tutvu meeldivate hõbedast ja roostevaba terasest koduesemetega galeriis ja Kaubamaja Kodumaailmas!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!